امیدواری ویدال به قهرمانی بارسا در لالیگا

 

الکس ویدال، هافبک بارسا، معتقد است اگر تیمش بتواند صدرنشینی در لالیگا را تا دیدار روی 16 فوریه ‏مقابل خیخون ادامه بدهد، دیگر تیمی نمی تواند قهرمانی را از آنها بگیرد.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسا در حال حاضر با یک بازی کمتر و دو امتیاز کمتر نسبت به اتلتیکو ‏مادرید، در رتبه دوم جدول لالیگا قرار دارد.‏
ویدال به خبرنگاران گفت:" اگر تا بعد از دیدار مقابل خیخون بتوانیم صدرنشین بمانیم، مطمئنم که اجازه ‏نخواهیم داد قهرمانی از دست مان خارج شود. ‏
اگر من جزو بازیکنان تیم دوم بارسا بودم و فرصت تمرین با تیم اول را پیدا می کردم، آن را از دست نمی ‏دانم. شاید بعضی از آنها به اندازه کافی تمرین نمی کنند.‏
کافی است فقط لیونل مسی را در تمرینات ببینید تا متوجه شوید که چرا او بهترین بازیکن دنیاست. وقتی ‏در تمرینات مقابل او بازی می کنم، می دانم که فقط چند گزینه دارم."‏

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 26 دی 1394 | 8:16 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.