بارسلونای لوئیس انریکه دو روز پیش با برتری 2-0 برابر لوانته موفق شد با رکورد 28 بازی بدون شکست(در همه رقابت ها) بارسای پپ گواردیولا برابری کند.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا آخرین بار مقابل سویا 2-1 شکست خورده و فعلا بدون رقیب در همه جام ها پیش می رود. 23 برد و 5 تساوی حاصل کار شاگردان انریکه در 28 بازی گذشته بوده است. در لالیگا این تیم 16 بازی متوالی است که باختی نداشته اما هنوز برای دستیابی به رکوردی منحصر به فرد راه درازی در پیش دارد. سوسیداد بین سال های 1978 تا 1980 در 38 بازی متوالی متحمل شکستی در لالیگا نشد. 

در اروپا رکورد بی شکستی در تمام رقابت ها در اختیار میلان است که با کاپلو و داشتن ستارگانی چون فان باستن، گولیت، رایکارد، پاپن، ساویسویچ و بوبان بین سال های 1991 تا 1993 در 58 بازی متوالی متحمل باخت نشد. میلان فصل 1991-1992 را بدون شکست به اتمام رساند. 
پس از میلان آرسنال قرار دارد که با مربیگری ونگر و داشتن ستاره ای چون هانری در 49 بازی متوالی متحمل باخت نشد.

در لیگ های درجه دو اروپایی "استه اوا بخارست" رومانی بین سال های 1986 تا 1989 در 104 بازی متوالی شکست نخورد و خود را جاودانه کرد. آن تیم حتی بارسلونا را در فینال جام باشگاه های اروپای سال 86 در ضربات پنالتی مغلوب کرد و قهرمان شد.


تاريخ : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | 4:0 PM | نویسنده : کیانا |

 

لیونل مسی توانسته در یک مزایده، خودرویی استثنایی به ارزش 32.1 میلیون یورو خریداری کند.


 

به گزارش "ورزش سه"، گویا لیونل مسی توانسته در یک رقابت خارج از فوتبال نیز کریستیانو رونالدو را شکست دهد. روزنامه کاتالانی اسپورت ادعا کرده که فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در یک مزایده فروش خودرو، توانسته کریستیانو رونالدوی پرتغالی را از پیش رو بردارد و خودروی مورد نظر را با ارائه پیشنهادی بالاتر، خریداری کند.





یک خودروی فراری 1957 335 S، در مزایده ای در پاریس به  فروش رسیده است. این خودرو متعلق به یک بیلیونر ایتالیایی به نام آلساندرو پروتو است و لیونل مسی توانسته با ارائه مبلغ شگفت انگیز 32.1 میلیون یورو با شکست رکورد جهانی، آن را خریداری کند.

اسپورت ادعا می کند که کریستیانو رونالدو نیز یکی از پیشنهاد دهنگان برای خرید این خودرو بوده است اما لیونل مسی توانسته با ارائه مبلغی بالاتر، او را در راه خرید این خودروی شگفت انگیز شکست دهد. قیمت ابتدایی خرید این خودرو 20 میلیون یورو بوده است.

کریستیانو رونالئو گرچه موفق به خرید خودروی این بیلیونر ایتالیایی نشده است اما پیش از این توانسته بود خانه مجلل او را در نیویورک خریداری کند.


تاريخ : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | 3:58 PM | نویسنده : کیانا |

 

ویکتور والدس که زمستان 2015 با منچستریونایتد قراردادی 18 ماه امضا کرده بود، کمتر از دو هفته پیش به استاندارد لیژ بلژیک پیوست.


 

به گزارش "ورزش سه"، والدس که به سبب مصدومیت رباط صلیبی نزدیک به 7 ماه به دور از میادین بود، سال گذشته از سوی فان خال دعوت شد تا در تمرینات یونایتد شرکت کرده تا به مرز آمادگی مطلوب برسد. او سرانجام توانست فان خال را متقاعد به امضای قرارداد رسمی کند. 

والدس هفته های واپسین  فصل 2014-2015 به سبب مصدومیت دخیا حتی فرصت یافت تا در چند بازی برای یونایتد به میدان برود اما از سوی فان خال به سبب سرپیچی از حضور در تمرینات تیم دوم یونایتد موردغضب قرار گرفت و در چند ماه اخیر حتی حق شرکت در تمرینات را نیز پیدا نمی کرد و مجبور بود در کمپ کرینگتون به تنهایی تمرین کند. 

والدس که حالا از کابوس حضور در یونایتد رها شده و به استاندارد لیژ پیوسته، در مصاحبه با ال پائیس حرف های جالبی در مورد ماه های آخر حضورش در یونایتد به زبان آورده است:" کار من به جایی رسیده بود که اگر سرم به جایی برخورد می کرد و بیهوش می شدم کسی متوجه من نمی شد. همیشه با خودم تلفنم را همراه داشتم تا در صورت بروز اتفاقی ناگوار زنگ بزنم تا کسی به فریادم برسد. در یونایتد بسیار بسیار تنها بودم."

با وجود مشکلات فراوان با فان خال، والدس همچنان خود را مدیون این مربی می داند:" فان خال کسی بود که برای اولین بار در بارسا به من میدان داد و در حالیکه باشگاهی حاضر نبود روی من ریسک کند، او به من اجازه داد تا برای بهبود روند درمانی خودم در تمرینات یونایتد شرکت کنم و به همین دلیل همواره قدردان او خواهم ماند."


تاريخ : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | 3:57 PM | نویسنده : کیانا |

 

در حالیکه برخی رسانه ها از امضای قرارداد باشگاه بارسلونا و پپسی خبر داده بودند، نشریه موندودپورتیوو این مساله را تکذیب کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا همچنان در حال بررسی گزینه های موجود برای اسپانسر پیراهن خود در فصل آینده است؛ با علم به اینکه قرارداد همکاری با هواپیمایی قطر، 31 ژوئن(تیرماه) آینده به اتمام خواهد رسید. 

از نایکی و پپسی به عنوان اسپانسرهای بعدی پیراهن بارسلونا نام برده شده و حتی برخی رسانه ها از توافق با پپسی بر سر این مساله نوشته بودند ولی موندودپورتیوو به نقل از منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا این موضوع را تکذیب کرد. 
به ادعای این نشریه نزدیک به بارسلونا، مذاکرات با هواپیمایی قطر در دست جریان است و مدیران بارسلونا خوشبین هستند تا قرارداد خود با این شرکت عظیم قطری را تمدید کنند.

 

 



تاريخ : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | 3:52 PM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا فردا در مستایا باید بازی برگشت خود از دور نیمه نهایی کوپا دل ری را برگزار کند؛ در حالیکه به پشتوانه پیروزی 7-0 بازی رفت صعودش به فینال را مسجل کرده است.


 

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا در نشست خبری این بازی گفت:" برای این بازی مثل همیشه خودمان را آماده کرده ایم با همان فلسفه همیشگی. امیدوارم بازیکنان فردا بازی را جدی بگیرند. همه می دانید که من دوست ندارم در یک بازی، زیر سایه حریف باشیم و به همین دلیل تغییرات زیادی در ترکیب نخواهم داد. باید فردا نبرد پایاپایی داشته باشیم هرچند که نتیجه غیر عادی دیدار رفت، بازی فردا را تحت تاثیر قرارداده است."

وضعیت مشکل کلیوی مسی:" باشگاه در این زمینه بیانیه ای صادر کرد و همه چیز را توضیح داد. مابقی به خود بیمار مربوط است و همه چیز خصوصی است. من در این زمینه صحبت دیگری نمی توانم داشته باشم."

پیشنهادات چینی برای آردا و آلوس
:" چیزی در مورد نقل و انتقالات باشگاه های چین نمی دانم. باشگاه نطر من در مورد بازیکنان را به خوبی می داند و نیاز نیست اینجا مطرحشان کنم."

علاقه گورادیولا به جذب بوسکتس برای منچسترسیتی:" در این زمینه از گواردیولا و بوسکتس سوال کنید نه از من."

گواردیولا تهدیدی برای بارسلونا خواهد بود؟": من چنین عقیده ای ندارم. بعید می دانم او قصد جذب بازیکنان تاثیرگذار ما را داشته باشد."

ورزشگاه بازی فینال کوپا دل ری
:" اصلا برای من مهم نیست. فصل قبل هم گفتم که مهم این است که ورزشگاه دو دروازه داشته باشد و تماشاگران هر دو تیم هم احساس راحتی کنند."


تاريخ : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | 3:48 PM | نویسنده : کیانا |

 

سرخیو بوسکتس جدیدا پیشنهادی هنگفت از باشگاه پاری سن ژرمن دریافت کرده و پاریسی ها در تلاشند تا او را برای جدایی از بارسا متقاعد کنند.


 

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه که رسانه های فرانسوی در مورد بوسکتس در حال گمانه زنی هستند اما این ستاره ارزشمند خط میانی بارسا در مصاحبه با ESPN هرگونه تمایلش برای جدایی از باشگاه محبوبش را رد کرد. 

او در همین رابطه گفت:" همیشه گفته ام که تنها دو نفر می توانند باعث تغییر عقیده من و جدائیم از بارسلونا شوند. عامل غیرورزشی این قضیه همسرم است و او اگر از من بخواهد، من از بارسا جدا می شوم ولی او از زندگی در بارسلون و حضور من در این باشگاه راضی و خوشحال است. 

در زمینه ورزشی نیز پپ گواردیولا می تواند باعث این کار شود. او را بسیار دوست دارم و دوباره کار کردن زیر نظر او برایم یک افتخار است اما گواردیولا می داند که باشگاه من بارسلوناست و خود او هم برای همیشه هوادار این باشگاه است. پپ به خوبی می داند که برای بارسلونا و من بهتر این است که من از این تیم جدا نشوم و بعید می دانم او سعی در جذب من برای باشگاه جدیدش داشته باشد."


تاريخ : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | 3:46 PM | نویسنده : کیانا |

 

هنریک لارسن مهاجم سابق بارسلونا معتقد است که تماشای فوتبالی که بارسلونا ارائه می‌کند مثل فیفا بازی کردن در پلی استیشن است.


 

به گزارش "ورزش سه"، لارسن که سال 2006 با بارسا قهرمان چمپیونزلیگ شده،در هفته اخیر در تمرینات بارسلونا شرکت داشت و به تمجید از این تیم پرداخت.
او گفت:" هر گاه بتوانم از تلویزیون بازی‌های بارسا را نگاه می‌کنم و فوق‌العاده اند. لوئیس انریکه عالی کار کرده است. سبک بازی تیم باورنکردنی است. گاهی فکر می‌کنید که انگار در پلی استیشن فیفا بازی می‌کنید. مهم‌ترین چیز این است که از بازی کردن لذت ببرند و همدیگر را دوست داشته باشند که به نظر همینطور می‌آید."
لارسن سپس به تمجید از سوارز پرداخت و گفت:" او مرگبار است. بازی‌هایش در لیگ برتر را نگاه می‌کردم. او می‌تواند از می‌تواند از هیچ چیز گل بسازد. دوندگی‌هایش خیلی هوشمندانه است و خیلی دقیق ضربات آخر را می‌زند."


تاريخ : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | 3:33 PM | نویسنده : کیانا |

 

خاویر زانتی،‌اسطوره فوتبال آرژانتین عنوان کرد که مسی برای رسیدن به جایگاه دیگو مارادونا به قهرمانی جام جهانی نیازی ندارد.


 

به گزارش "ورزش سه"،‌مسی در طول دوران فوتبالش همواره با مارادونا مقایسه شده ولی بسیاری او را به خاطر عدم کسب موفقیت های ملی پایین تر از مارادونا می‌دانند. حال زانتی معتقد است که مسی برای رسیدن به مارادونا نیازی به قهرمانی جام جهانی ندارد.
او گفت:" من مقایسه بین این دو را درک نمی‌کنم. فکر می‌کنم دیگو خیلی خاص بود و مسی هم همینطور. چه چیزی می‌توان راجع به مسی گفت؟ بازیکنی که 5 توپ طلا کسب کرده،‌4 قهرمانی چمپیونزلیگ دارد و 97 گل در طول یک سال به ثمر رسانده است. برای تایید چنین استعدادی نیازی به توپ طلا نیست. مسی نماینده آرژانتین است و من هم به عنوان یک آرژانتینی به او افتخار می‌کنم."

 

 



تاريخ : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | 3:30 PM | نویسنده : کیانا |

 

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا، به حریفان تیمش در لالیگا و اروپا هشدار داد که آبی و اناری ها هنوز ‏به بهترین فرم شان نرسیده اند.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسا که در حال حاضر با دو بازی کمتر نسبت به اتلتیکو مادرید و با تفاضل ‏گل بهتر، در صدر جدول لالیگا قرار دارد، چهارشنبه شب در کوپا دل ری با نتیجه 7-0 والنسیا را شکست ‏داد و در لیگ قهرمانان هم باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف آرسنال برود. ‏
آخرین شکست بارسا به اکتبر گذشته و مقابل سویا برمی گردد اما انریکه معتقد است که تیمش هنوز جای ‏پیشرفت دارد.‏
او به خبرنگاران گفت:" نه، ما هنوز در بهترین فرم مان نیستیم. ما در انتهای فصل گذشته، دوره خیلی ‏خوبی را سپری کردیم. ما در این فصل خوب بودیم اما نه به اندازه فصل گذشته. در مقطعی از فصل ‏هستیم که نتایج بسیار مهم است. ماندن در صدر جدول یک چالش است."‏
او در مورد دیدار مقابل لوانته هم گفت:" تغییری در ترکیب ایجاد نمی کنیم. ابتدا با بازیکنانم صحبت ‏خواهم کرد اما این با بازی در خانه بسیار متفاوت است. ما با تیمی روبرو می شویم که دچار مشکل شده ‏اما آنها در حال بهتر شدن هستند و ما در خانه آنها بازی می کنیم. بنابراین مطمئنا دیدار دشواری است."‏

 

 



تاريخ : یک شنبه 18 بهمن 1394 | 1:33 PM | نویسنده : کیانا |

 

دو تیم لوانته و بارسلونا، امروز در ورزشگاه سیوتات شهر والنسیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسا که اخیرا فرم خوبی داشته، دیدار نسبتا آسانی مقابل تیم آخر جدول پیش روی خواهد داشت.

 بارسلونا

 بارسلونا با کسب ۵۱ امتیاز از ۲۱ بازی و با دو بازی کمتر از اتلتیکومادرید در صدر جدول قرار گرفته اند. آنها در ۵ بازی اخیر خود، ۵ پیروزی کسب کرده و در فرم خوبی قرار دارند. حال تقابل آنها با تیم پایان جدول به نظر سه امتیاز آسان دیگر را پیش روی آنها قرار خواهد داد. با اضافه شدن آردا توران، خط میانی بارسا عملکرد بسیار خوبی در بازی های اخیر داشته و باید دید در این بازی اوضاع برای بارسا به چه شکل پیش خواهد رفت. آبی اناری های برای این بازی محروم و مصدومی نخواهند داشت و با ترکیب اصلی به میدان خواهند رفت. 

لوانته

 لوانته با کسب ۱۷ امتیاز از ۲۲ بازی خود در قعر جدول لالیگا قرار گرفته است آنها در ۵ بازی اخیر خود ۳ شکست و ۲ پیروزی کسب کرده اند و نسبتا در فرم خوبی قرار دارند. حال تقابل آنها با تیم صدرنشین می تواند جذابیت را به حداکثر برساند. پس از پیروزی ۷-۰ بارسا مقابل والنسیا، تاثیر روحی منفی زیادی روی لوانته قرار خواهد داد.


 

 



تاريخ : یک شنبه 18 بهمن 1394 | 1:28 PM | نویسنده : کیانا |
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 111 صفحه بعد
.: Weblog Themes By BlackSkin :.