امشب بارسلونا در مستایا میهمان والنسیا از دور برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری است. لوئیس انریکه با توجه به برد 7-0 بازی رفت ترجیح داده تا با ترکیبی از بازیکنان جوان و ذخیره خود به والنسیا برود.


 

به گزارش "ورزش سه"، در فهرست 18 نفره بارسا اثری از مسی، سوارز و نیمار نیست و تنها راکیتیچ از ترکیب ثابت این تیم در لیست بازی با والنسیا حضور دارد. انریکه از 5 بازیکن تیم دوم بارسلونا بعلاوه یک بازیکن از تیم جوانان برای بازی امشب دعوت به عمل آورده است: کاپتوم، سامپر، رومرا، کامارا، گامبوئا و آلنیا بازیکنان جوانی هستند که احتمالا امشب به چند نفرشان فرصت بازی خواهد رسید.






 


تاريخ : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | 4:34 PM | نویسنده : کیانا |

 

تقابل روز یکشنبه استقلال برابر نفت تهران بی تردید برای کاپیتان آبی ها یک روز ویژه خواهد بود.


 

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رحمتی باید برابر تیمی بازی کند که سرمربی آن علیرضا منصوریان است، مربی که رابطه بسیار نزدیکی با او دارد و حتی کاپیتان استقلال در بازی روز گذشته برابر نفت تهران برابر الجیش به استادیوم آزادی رفت تا از سرمربی محبوبش حمایت کند. اما نکته جالب این است که رحمتی تاکنون در تقابل با علیرضا منصوریان شکست نخورده است و موفق شده یک آمار جالب از خود به جای بگذارد.

رحمتی فصل گذشته از دروازه پیکانی حراست می کرد که در نهایت به لیگ یک سقوط کرد اما این تیم با تمام ضعف هایش در 2 بازی با نفت تهران به نتیجه تساوی رسید. این تیم در بازی رفت با نفت به تساوی بدون گل رسید و در بازی برگشت هم دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

در این فصل هم رحمتی با پیراهن استقلال در لیگ برابر نفت تهران با نتیجه دو بر یک پیروز شد و در بازی جام حذفی هم با درخشش در ضربات پنالتی موفق شد 3 بار دروازه استقلال را نجات دهد تا آبی ها در یک بازی سخت نفت تهران را شکست بدهند.

رحمتی امیدوار است با ثبت هشتمین کلین شیت فصل خود در بازی روز یکشنبه بتواند دوباره تیمش را روی نوار موفقیت قرار دهد و استقلال بعد از 3 هفته ناکامی در بردن بتواند برابر نفت تهران طلسم ناکامی های خود را بشکند.


تاريخ : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | 4:33 PM | نویسنده : کیانا |

 

لیونل مسی،‌لوئیس سوارز و نیمار برای دیدار امروز بارسا مقابل والنسیا استراحت داده شده اند.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسا در دیدار رفت به برتری 7-0 دست پیدا کرده و خیالش از بابت صعود به دور بعد راحت است. از همین سو،‌آنها قصد دارند به تعدادی از ستاره‌های خود از جمله مثلث MSN استراحت دهند.
سوارز،‌پیکه،‌ماسکرانو و اینیستا،‌تنها یک کارت زرد با محرومیت فاصله دارند و از همین سو در بازی امروز استراحت داده شده اند. مسی به دلیل مشکلات کلیوی روز گذشته در یک کلینیک حضور پیدا کرد و گفته می‌شود دچار سنگ کلیه شده است و امروز به میدان نخواهد رفت.
همچنین گری نویل که به شدت تحت فشار است،‌نگران تقابل با کلودیو براوو، دنی آلوس،‌یوردی آلبا، سرجیو بوسکتس و آردا توران نیز نخواهد بود زیرا انریکه آنها را نیز استراحت خواهد داد. از تیم اصلی،‌ایوان راکیتیچ،‌سرجیو بوسکتس و جرمی متیو به میدان خواهند رفت و انتظار می‌رود بازیکنان جوانی مثل کاپتوم،‌سرجی سمپر، دنی رومرا،‌خوان کامارا و جرارد گومبائو در بازی امروز به کار گرفته شوند.


تاريخ : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | 4:32 PM | نویسنده : کیانا |

 

مدیربرنامه‌های آردا توران، ستاره بارسلونا عنوان کرد که آردا راهی چین نخواهد شد.


 

به گزارش "ورزش سه"، گفته می‌شود که تیم بیجینگ گوان خواهان جذب آردا توران است و حاضر است فصلی 20 میلیون یورو به او حقوق دهد. هافبک ترک در ژانویه اولین بازی اش را برای بارسلونا انجام داد و حالا احمد بولوت،‌مدیر برنامه‌های او عنوان کرد که آردا راهی چین نخواهد شد.
اوگفت:" اینکه آردا از چین پیشنهادی دریافت کرده حقیقت ندارد. آردا به دنبال جدایی نخواهد بود."
باشگاه‌های چینی در هفته های اخیر هزینه های بسیاری برای جذب بازیکن کرده اند و ستاره‌هایی را نیز از اروپا جذب کرده اند.

 

 



تاريخ : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | 4:30 PM | نویسنده : کیانا |

 

یکی از اهداف مهم بارسلونا اکنون مورد توجه باشگاه منچستریونایتد انگلیس قرار گرفته است.


 

به گزارش "ورزش سه"، آیمریک لاپورته، مدافع میانی با استعداد اتلتیکو بیلبائو، در لیست اهداف تابستانی منچستریونایتد در خط دفاعی قرار گرفته است. Manchester Evening News ضمن ادعای این مساله تاکید کرده که در کنار لاپورته، بازیکنانی همچون جان استونز، مدافع اورتون و همچنین رافائل واران، مدافع رئال مادرید، قرار گرفته اند.

لاپورته پیش از این مدت ها مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار داشته است. در قرار داد لاپورته با بیلبائو، بند خرید 32 میلیون پوندی گنجانده شده است و باشگاه های خواهان این مدافع فرانسوی، باید دست کم این مبلع را برای جذب او به باشگاه اتلتیکو بیلبائو پرداخت کنند.

طی هفته گذشته مصاحبه ای از لاپورته پیرامون رد کردن پیشنهاد بارسلونا در آینده منتشر شده بود که البته چندی بعد توسط این مدافع فرانسوی تکذیب شد. به نظر می رسد ر تابستان جدالی جالب توجه بین منچستریونایتد و بارسلونا برای خرید این مدافع وجود داشته باشد.


تاريخ : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | 4:24 PM | نویسنده : کیانا |

 

والنسیا و بارسلونا در دیداری تقریبا تشریفاتی در جام حذفی اسپانیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


 

به گزارش "ورزش سه"، گری نویل برای حفظ اعتبار از دست رفته خود به امید ارائه نمایشی آبرومند در دیدار برگشت تیمش مقابل بارسلونا است.

والنسیا

وضعیت برای گری نویل، سرمربی والنسیا، همچنان بحرانی است. بازیکن سابق منچستریونایتد از زمانی که در ماه دسامبر هدایت والنسیا را عهده دار شده، در 9 بازی از رقابت های لالیگا موفق به کسب پیروزی نشده است. تیم او هفته گذشته نیز با 7 گل در دیدار رفت جام حذفی مغلوب بارسلونا شد تا نویل به شدت مورد انتقاد رسانه های اسپانیایی قرار داشته باشد. بازگشت آلکاسر و انزو پرس، می تواند خبر خوبی برای نویل در آستانه این دیدار حیثیتی باشد. با این حال نویل،  شکودران مصطفی را به علت محرومیت در این دیدار به همراه نخواهد داشت.

بارسلونا

فرم شاگردان لوئیس انریکه همچنان خیره کننده است. لوئیس انریکه که چندی پیش صدمین بازی خود روی نیمکت مربی گری بارسلونا را با پیروزی 2-0 مقابل لوانته جشن گرفت، دیداری تقریبا تشریفاتی را در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا پیش رو دارد. انریکه در نشست خبری پیش از بازی از لو دادن ترکیب اصلی طفره رفت اما تاکید داشت که ممکن است تغییراتی را در ترکیب تیم اعمال کند. با این حال تقریبا مسلم است که لیونل مسی در مستایا استراحت خواهد کرد تا آمادگی خود را در تقویم فشرده بارسلونا طی 2 ماه آینده حفظ کند.

 

 



تاريخ : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | 4:22 PM | نویسنده : کیانا |

 

لیونل مسی، ستاره بارسا، بعد از انجام یک درمان سرپایی برای برطرف کردن مشکل کلیوی اش از ‏بیمارستان مرخص شد.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، اولین بار در ماه دسامبر و پیش از دیدار بارسا مقابل گوانگژو در جام باشگاه ‏های جهان بود که مسی با این مشکل مواجه شد و این دیدار را از دست داد.‏
در حالی که شایعاتی در مورد احتمال جراحی او مطرح شده بود، او امروز در بیمارستانی در بارسلونا ‏تحت درمان لیتوتروپسی قرار گرفت؛ درمانی که در آن سنگ های کلیوی به وسیله شوک های فراصورت ‏شکسته و به این ترتیب، قطعات کوچک سنگ از بدن دفع می شود.‏‎ ‎
مسی امروز همراه با همسرش و همین طور پزشکان بارسا، ریکاردو پرونا و په په کاستا، راهی بیمارستان ‏شد و بعد از یک ساعت، بیمارستان را ترک کرد.‏
او در دیدار فردای بارسا مقابل والنسیا در کوپا دل ری حضور نخواهد داشت اما احتمالا می تواند تیمش را ‏در دیدار بعدی در لالیگا همراهی کند.‏


تاريخ : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | 4:18 PM | نویسنده : کیانا |

 

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا، به نیمار توصیه کرد اگر می خواهد به یکی از اسطوره های این باشگاه ‏تبدیل شود، باید موضوعات خارج از زمین را به خوبی مدیریت کند.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، نیمار و پدرش به اتهام  فرار مالیاتی و کلاهبرداری، هم در اسپانیا و هم برزیل ‏تحت پیگرد هستند. ضمن اینکه پدر او در شب تولد نیمار با خبرنگاران درگیر شد. انریکه تاکید کرد که ‏همه بازیکنان این تیم باید بتوانند موضوعات حاشیه ای را مدیریت کنند.‏
او به خبرنگاران گفت:" برای اینکه بازیکنی بزرگ برای تیمی بزرگ مانند بارسا باشید، باید قوی باشید. ‏‎ باید برای شرایط مختلف در داخل و خارج زمین آماده باشید و همینطور برای همه چیزهایی که در دنیای ‏فوتبال رخ می دهد. ‏
برای بازیکنان باشگاه ها بزرگ روبرو شدن با چنین مسائلی دشوار است اما هر بازیکنی که مدت زیادی ‏اینجاست، ظرفیت مدیریت این اتفاقات را دارد. گاهی اوقات این مسائل مهمتر از بازی کردن است."‏


تاريخ : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | 4:9 PM | نویسنده : کیانا |

 

دو کاپیتان پرسپولیس و استقلال تهران برای حمایت از نفت به ورزشگاه آزادی رفته بودند.


 

به گزار ش "ورزش سه"، حساسیت و اهمیت بازی نفت تهران به عنوان نماینده ایران در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل الجیش قطر موجب شد امروز سید مهدی رحمتی و علیرضا نورمحمدی کاپیتان‌های سرخابی برای حمایت از شاگردان علیرضا منصوریان به ورزشگاه آزادی بروند.


پرویز مظلومی سرمربی استقلال و کمال کامیابی‌نیا و احمد نوراللهی دو بازیکن پرسپولیس نیز از دیگر چهره‌های حامی نفت در روز شکست آنها برابر الجیش بودند.

 


تاريخ : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | 4:6 PM | نویسنده : کیانا |

 

ویکتور والدس دو هفته پیش به دوران کابوس وار حضورش در منچستریونایتد خاتمه داد و با قراردادی قرضی و 6 ماهه به استاندارد لیژ پیوست.


 

به گزارش "ورزش سه"، والدس که سابقه سال ها حضور و حتی کاپیتانی بارسلونا را در کارنامه دارد، در سه بازی اخیر دروازه بان ثابت تیم بلژیکی بوده و محبوب هواداران و حتی بازیکنان حریف است؛ بطوریکه پس از اتمام این سه مسابقه، دروازه بان تیم مقابل از او تقاضای تعویض پیراهن کرده و والدس هم به این درخواست ها پاسخ مثبت داده است. 
نکته جالب اما اینجاست که والدس به استاندارد لیژ بابت هر تعویض پیراهن باید مبلغ 100 یورو بدهد چون این باشگاه همچون بارسلونا و یونایتد باشگاه ثروتمندی محسوب نمی شود و در واقع برای تامین پیراهن جدید والدس هزینه اش را از این دروازه بان می گیرد!

 

 



تاريخ : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | 4:5 PM | نویسنده : کیانا |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 111 صفحه بعد
.: Weblog Themes By BlackSkin :.