رونالدو کومان، ستاره سابق بارسلونا و مربی حال حاضر ساوتهمپتون، در آستانه ال کلاسیکو به تمجید از تیم سابقش پرداخت.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و رئال روز شنبه در نوکمپ به مصاف هم خواهند رفت و رونالدو کومان که بین سال های 1989 تا 1995 برای بارسا بازی می کرد،در مورد این بازی با تلویزیون بارسا به گفتگو نشست. 

او به Barca Tv گفت:" بارسا بهترین بازیکنان دنیا را در این مقطع در اختیار دارد. آنها سه بازیکن در خط حمله دارند که بی مانند هستند. مسی، نیمار و سوارز به نظر مهار نشدنی می آیند هرچند که پشت این سه بازیکن نیز اینیستا، بوسکتس و پیکه حضور دارند. معتقدم قلب بارسلونا را بازیکنان کاتالان این تیم تشکیل می دهند؛ بازیکنانی که از پایه به درستی تعلیم داده شده اند. همچنین آرامش در کادر مدیریت بارسونا نیز فاکتور مثبتی محسوب می شود. 

سوارز را از زمان حضورش در آژاکس می شناسم. او آنجا موفق بود و سپس به لیورپول رفت و به درخشیدن ادامه داد. سوارز شروعی بد در بارسلونا داشت اما حالا شایستگی هایش را اثبات کرده است. نیمار هم  بازیکن جوان و ستاره آینده فوتبال دنیاست. او بسیار سریع است و روزی الگوی همه خواهد شد. نیمار همه آنچه که یک مهاجم بزرگ بدان نیاز دارد را در خود می بیند. 

مسی هم مسی است. در مورد او هزاران مطلب می توان نوشت. او با اختلاف زیاد بهترین بازیکن دنیاست. البته مسی برای درخشش نیاز دارد تا هم تیمی هایش نیز به خوبی وی بازی کنند، به او کمک کرده و به خوبی او را تغذیه کنند. البته مسی خود به تنهایی نیز قادر به انجام کارهای عجیب و غریبی در زمین مسابقه است."

نتیجه ال کلاسیکو:" معتقدم بارسا شانس اول برد است. این رئال مادرید را در سطح کیفی بارسلونا ندیده ام. رئال آن قدرت لازم برای شکست دادن بارسلونا را ندارد. فاصله دو تیم در لالیگا نیز زیاد است."

خاطره از ال کلاسیکو:" هیچ دیداری بزرگتر از جدال بارسلونا و رئال نیست و من خاطرات فراوانی از آن دارم. انتخاب من؟ اولین ال کلاسیکویی که به میدان رفتم و 3-1 رئال را شکست دادیم. در آن بازی من دو پنالتی زدم. این بهترین خاطره من از ال کلاسیکوهاست. در مجموع سه پنالتی به رئال زدم."


تاريخ : شنبه 14 فروردين 1395 | 2:6 PM | نویسنده : کیانا |

 

ژرمی متیو، مدافع فرانسوی بارسلونا که در بازی فرانسه و روسیه دچار پارگی مینسک شده بود، امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت.


 

به گزارش "ورزش سه"، متیو در دیدار دو شب پیش تیم ملی کشورش مقابل روسیه تنها پس از 8 دقیقه ورود به زمین، دچار مصدومیت شد. آزمایشات روی زانوی پای راست متیو نشان داد که مصدومیت این بازیکن جدی است و او باید پای خود را به تیغ جراحان بسپارد. 


 


جراحی متیو امروز موفقیت آمیز بود؛ بطوریکه او با انتشار عکسی از خود در فیسبوک خبر داد که تا 4 هفته دیگر به میادین بازخواهد گشت. با وجود خوشبینی متیو، تیم پزشکی بارسلونا امیدواری چندانی برای بازگشت این بازیکن در دو ماه آتی ندارد. متیو که ال کلاسیکو را از دست داده، در خوشبینانه ترین حالت می تواند خود را به یورو 2016 برساند.

 

 



تاريخ : شنبه 14 فروردين 1395 | 2:5 PM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا و آرسنال دوئلی جالب برای جذب بازیکن 20 ساله شالکه در تابستان پیش رو خواهند داشت.


 

به گزارش "ورزش سه"، لروی سانه، بازیکن با استعداد و 20 ساله شالکه، مورد توجه بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپا قرار گرفته است. بارسلونا و لیورپول از علاقه مندان برای جذب این بازیکن بودند اما به نظر می رسد یک باشگاه بزرگ دیگر نیز به این جمع اضافه شده باشد.

موندودپورتیوو امروز در گزارشی بیان کرد که آرسنال نیز قصد دارد برای جذب سانه در تابستان اقدام کند. موندو پیش از این نیز گزارش کرده بود که دو تن از مدیران بارسلونا جمعه هفته گذشته بازی شالکه مقابل ماینتس را از نزدیک دیده اند تا عملکرد سانه را زیر نظر داشته باشند.

سانه در فصل جاری عملکرد درخشانی در شالکه داشته و بسیاری از کارشناسان او را استعداد بزرگی برای فوتبال آلمان می دانند.

 

 



تاريخ : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | 7:50 PM | نویسنده : کیانا |

 

یوهان کرویف،‌اسطوره باشگاه بارسلونا،‌انتقادات از پنالتی مسی که به صورت پاس برای سوارز ارسال شد را بی پایه و اساس دانست.


 

به گزارش "ورزش سه"، مسی در چند روز اخیر به خاطر پنالتی که به صورت پاس برای سوارز ارسال کرد مورد انتقاد قرار گرفته و بسیاری این حرکت را تحقیرآمیز دانسته اند. با این حال،‌کرویف عنوان کرد که مسی سعی داشت تماشاگران را با این کار سرگرم کند.
او گفت:"فوتبال برای سرگرمی است و مسی همه را سرگرم می‌کند. از پنالتی که زد خیلی خوشم آمد. من چنین ایده هایی را با بازیکنانی که جرات انجامش را دارند به اشتراک می‌گذارم. نباید اشتباه گرفته شود، او قصد تحقیر حریف را نداشت بلکه برای سرگرمی این کار را کرد."


تاريخ : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | 7:12 PM | نویسنده : کیانا |

 

دو تیم اسپورتینگ خیخون و بارسلونا،‌امشب در ورزشگاه مونیسیپال ال مولینون شهر خیخون به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


 

به گزارش "ورزش سه"،‌ بارسا در بازی عقب افتاده خود این فرصت را دارد که فاصله را با حریفان بیشتر کند.

خیخون

خیخون با کسب 23 امتیاز از 23 بازی در رده ی شانزدهم جدول لالیگا قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیرشان،‌2 پیروزی،‌2 تساوی و 1 شکست سکب کرده اند و حالا یکی از سخت ترین دیدارهای فصلشان را مقابل بارسا برگزار خواهند کرد. خیخون در 5 تقابل اخیرش مقابل بارسا،‌4 شکست و 1 تساوی به ثبت رسانده ولی در بیشتر بازی‌ها،اجازه زدن بیش از یک گل به بارسا را نداده است. با این حال، 15 بازی است که موفق به شکست دادن بارسا نشده اند و بعید است که در بازی امروز نیز موفق به این کار شوند.

بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه مارتینز،‌بدون برگزاری بازی عقب افتاده خود نیز با 3 امتیاز اختلاف نسبت به اتلتیکو در صدر جدول قرار دارند. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌4 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده اند و در فرم بسیار خوبی قرار دارند. بارسا فصلی رویایی را پشت سر می‌گذارد و با کسب پیروزی در بازی امروز،‌اختلاف امتیاز خود با تیم دوم را به 7 امتیاز می‌رساند و فاصله خوبی با رقبا ایجاد می‌کند. مسی امشب می‌تواند سیصدمین گل خود در لالیگا را به ثمر برساند،‌فرصتی که در بازی قبل با پاس دادن پنالتی به سوارز آن را سوزاند.

ترکیب احتمالی:


 

 



تاريخ : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | 6:59 PM | نویسنده : کیانا |

 

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا، امیدوار است روند شکست ناپذیری بارسا برای 100 بازی دیگر ادامه ‏پیدا کند.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسا این هفته در لالیگا موفق شد با نتیجه 6-1 سلتاویگو را از پیش رو بردارد ‏و رکورد شکست ناپذیری اش را به 30 دیدار برساند. هرچند انریکه امیدوار است این روند ادامه داشته ‏باشد اما اعلام کرد اگر قرار باشد تیمش در دیداری شکست بخورد، دیدار چهارشنبه شب مقابل اسپورتینگ ‏خیخون، تیم زادگاهش، باشد.‏
او به خبرنگاران گفت:" البته اینجا معنای زیادی برای من دارد. اینجا خانه من است اما کار من همین ‏است. من سال هاست که عضو این باشگاه هستم. وقتی بچه بودم، به ورزشگاه خیخون می آمدیم و پرچم ‏تکان می دادیم. تا وقتی بمیرم، هوادار خیخون خواهم ماند.‏
اگر قرار باشد روند 30 دیدار بدون شکست بارسا پایان پیدا کند، ترجیح می دهم در مولینون باشد. هرچند ‏دلم نمی خواهد این اتفاق رخ دهد. امیدوارم برای 100 بازی دیگر ادامه پیدا کند.‏
این دیداری است که به خاطر جام باشگاه های جهان عقب افتاد و اکنون این شانس را داریم که با پیروزی ‏در آن، چند امتیاز از رقیبان پیش بیفتیم. این برای ما خیلی مهم است. ما مقابل یک تیم خیلی قوی بازی ‏خواهیم کرد که در دفاع هم خوب کار می کند.‏
آنها یکی از سرسخت ترین تیم های لالیگا هستند و مولینون جو فوق العاده ای دارد؛ بنابراین باید این ‏شرایط کنار بیاییم و سعی کنیم به آنها ضربه بزنیم."‏

 

 



تاريخ : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | 6:57 PM | نویسنده : کیانا |

 

پنالتی متفاوت لیونل مسی و همکاری او با لوئیس سوارز، به شدت مورد استقبال هواداران بارسلونا قرار گرفته است.


 

به گزارش "ورزش سه"، گروهی از هواداران بارسلونا در فضای مجازی کمپینی را راه اندازی کرده اند و در آن از لیونل مسی، فوق ستاره خود درخواست کرده اند تا پنالتی مشابه آنچه در دیدار مقابل سلتاویگو با کمک لوئیس سوارز به ثمر رساند، این بار با خاویر ماسکرانو تکرار کند.

این گروه از هواداران بارسلونا قصد دارند تا با پایه ریزی این حرکت، باعث به ثمر رسیدن اولین گل ماسکرانو در لباس بارسلونا شوند. مدافع - هافبک آرژانتینی بارسلونا از زمان پیوستن به این تیم در سال 2010، 264 بازی برای بارسلونا انجام داده اما هنوز موفق به زدن گل برای این تیم نشده است.

هواداران بارسلونا معتقد هستند تکرار پنالتی جالب مسی مقابل سلتاویگو، این بار با همکاری ماسکرانو می تواند فرصت مناسبی برای گلزنی این بازیکن ایجاد کند. لیونل مسی در حالی پنالتی خود مقابل سلتاویگو را به شکلی عجیب تقدیم سوارز کرد، که می توانست با زدن آن ضربه سیصدمین گل خود را در لالیگا به ثمر برساند.

 

 



تاريخ : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | 6:54 PM | نویسنده : کیانا |

 

سخنگوی باشگاه بارسلونا تاکید کرد که این باشگاه هیچ تمایلی برای برگزاری فینال جام حذفی در نوکمپ ندارد.


 

به گزارش "ورزش سه"، جنجال ها همچنان پیرامون محل برگزاری رقابت فینال جام حذفی اسپانیا بین بارسلونا و سویا وجود دارد. در جدید ترین اظهار نظر، جوزپ ویوس، سخنگوی باشگاه بارسلونا، عنوان کرد که این باشگاه هیچ تمایلی به برگزاری این رقابت در ورزشگاه خودی ندارد.

ویوس پیرامون این مساله گفت:" ما ورزشگاه خانگی خود را به عنوان کاندیدای برگزاری فینال جام حذفی معرفی و تایید نمی کنیم. بارسلونا هنوز تاوان اتفاقاتی را می پردازد که در فینال سال گذشته در نوکمپ اتفاق افتاده و طبیعی است که ما این مسائل را برای برگزاری یک فینال دیگر در ورزشگاه خود در نظر داشته باشیم. بارسلونا تاکید می کند که الزامات مورد نیاز برای هر دو تیم باید در محل برگزاری فینال جام حذفی فراهم باشد. 
الزاماتی طبیعی برای برگزاری یک فینال بزرگ لازم است و ما قصد نداریم برای برگزاری این دیدار در استادیومی خاص تاکید داشته باشیم. شرایط برای هر دو تیم باید مهیا باشد چرا که هر دو تیم هدفشان ارائه یک فوتبال خوب است. قانون می گوید که هر دو باشگاه می توانند کاندیداهای خود را برای برگزاری فینال معرفی کنند و ما به هیچ باشگاهی نمی گوییم که باید یک ورزشگاه خاص را معرفی کنند."

جنجال ها در حالی همچنان ادامه دارد که یک کنسرت در روز برگزاری فینال جام حذفی در سانتیاگو برنابئو برنامه ریزی شده است و عملا این ورزشگاه توانایی برگزاری این دیدار را ندارد.

 




تاريخ : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | 6:48 PM | نویسنده : کیانا |

 

رئیس سازمان لیگ فوتبال اسپانیا معتقد است که پنالتی لیونل مسی هیچ بی احترامی برای حریف در پی نداشته است.


 

به گزارش "ورزش سه"، بحث ها همچنان پیرامون پنالتی زیبا اما جنجالی لیونل مسی در جریان است. خاویر تباس، رئیس سازمان لیگ فوتبال اسپانیا(لالیگا)، از آن دسته افرادی است که لیونل مسی را به علت زدن این ضربه پنالتی، محکوم نمی کند و معتقد است هیچ بی احترامی پشت این ضربه وجود ندارد.

تباس پیرامون این مسئله گفت:" در پنالتی مسی هیچ بی احترامی را ندیدم و از نظر من ایرادی نداشت. انجام کارهایی متفاوت و خلاقانه به معنای بی احترامی نیست."

تباس در ادامه پیرامون دیگر موضوع جنجالی این روزهای فوتبال اسپانیا، یعنی برگزاری احتمالی فینال جام حذفی در سانتیاگو برنابئو صحبت کرد:" همان طور که پیش از این نیز گفتم علاقه مند هستم تا فینال کوپا دل ری در برنابئو برگزار شود."

لازم به ذکر است که در روز برگزاری رقابت های فینال جام حذفی اسپانیا، برگزاری یک کنسرت نیز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پیش بینی شده است که عملا برگزاری فینال جام حذفی را در این ورزشگاه غیر ممکن می کند.


تاريخ : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | 6:45 PM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا امشب از دور برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری به مصاف والنسیا خواهد رفت در حالیکه بازی رفت را با پیروزی 7-0 پشت سر گذاشته است.


 

به گزارش "ورزش سه"، انریکه البته برای بازی امشب ترجیح داده از ترکیب بازیکنان ذخیره و جوان خود استفاده کند و این نشان می دهد که او تا چه اندازه از صعود تیمش به فینال اطمینان دارد. اگر این اتفاق رخ بدهد که احتمالش تقریبا 100 درصد است، بارسا برای ششمین بار در 8 سال اخیر در فینال کوپا دل ری حاضر خواهد بود که در نوع خود یک رکورد است. بارسا در 10 سال اخیر همچنین 9 بار در نیمه نهایی این تورنمنت حاضر بوده و سه بار قهرمانی را نیز به دست آورده است.  

همچنین بارسلونا اگر امشب برابر والنسیا شکست نخورد، به رکورد 29 بازی بدون شکست متوالی دست خواهد یافت و رکورد بارسلونای پپ گوارادیولا در فصل 2010-2011 را خواهد شکست.


تاريخ : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | 4:36 PM | نویسنده : کیانا |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 111 صفحه بعد
.: Weblog Themes By BlackSkin :.