ورگینی در بعضی بازیها در جناحین بازی می کند و گاهی درخط دفاعی است. او در لیگ آرژآنتین و درنیولز بازیکن برجسته ای است و جزو بازیکنانی است که کمتر کسی می تواند باعبورازاو به گل برسد

سایت گل- خاویرماسچرانو یکی از بازیکنان آرژآنتینی بارسلوناست که شناخت نسبتا خوبی از تاتا مارتینو سرمربی جدید تیمش دارد.

او در صحبت هایی به این نکته اشاره کرده که بازیکنان باشگاه نباید در تصمیمات مدیریتی تیم دخالت کنند. ماسچرانو و آدریانو بازیکنانی بودند که قبل از برگزاری بازی دوستانه امروز بارسا مقابل والرنگای نروژ در کنفرانسی خبری شرکت کرده و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شدند. متن این صحبت ها را در دو قسمت برای شما آماده کرده ایم که دراینجا می توانید بخش دوم و پایانی صحبت های او را مطالعه کنید.

 ماسچرانو در مورد خداحافظی تیتو گفت:« شرایط بدی بود. همه چیز تغییر کرد. حالا یک سرمربی جدید آمده که کار را از صفر آغاز می کند. همه ما از صفر شروع می کنیم. » ماسچرانودرمورد تغییرات در سیستم کاری تیم گفت:« ما اینجا هستیم تا کار کنیم و تلاش کنیم که اوضاع در طبیعی ترین حالت ممکن پیش برود. این شرایطی است که هیچ یک از ما تا پیش از این تجربه اش نکرده بودیم»

او با توجه به احتمال حضور ورگینی، مدافع نیولزاولدبویز گفت:« او بازیهای خوبی را ارائه می دهد وتاکتیک های خوبی دارد. ورگینی در بعضی بازیها در جناحی بازی می کند و گاهی درخط دفاعی قرار می گیرد. او در لیگ آرژآنتین و درنیولزاولدبویز بازیکن برجسته ای است و جزو بازیکنانی است که کمتر کسی می تواند باعبور از او به گل برسد. تیمی مثل بارسلونا به این نیاز دارد تابه دنبال بازیکنان جدیدباشد. کاری که تا به اینجا انجام شده خوب است ولی اگر به نتایج مطلوب نرسیم، باید بهتر شویم و شیوه بهبود یافتن و رشد و پیشرفت، ایجاد رقابت درتیم است؛ شاید با آوردن بازیکنان جوان بتوان رقابت های بیشتری درتیم ایجاد کرد. این برای رختکن تیم خیلی خوب است. »

ماسچرانو در مورد نیمار خرید تابستانی بارسا گفت:« من خیلی او را نمی شناسم ولی به نظرم پسر خوبی است. این را می توان در صحبت های او دریافت که پسر فروتنی است. از نظر فوتبالی هم بازیکن فوق العاده ای است و خیلی به درد تیم ما می خورد. باید درنظر داشت که تیم های زیادی به دنبال نیمار بودند. آیا او و مسی زوج بزرگی خواهند بود ؟ بله، آنها، چابی، اینیستا، بوسکتس، جوردی البا، پدرو و آدریانو..بارسا مملو از بازیکنان بزرگ است. هر چه بازیکنان بیشتری به بارسا بیایند، ما بزرگتر می شویم و شانس بیشتری خواهیم داشت. ما از همه بازیکنان استقبال می کنیم.»

و بخش پایانی صحبت های ماسچرانو درمورد مشکلات مالیاتی مسی بود:« من چند روز پیش من با مسی صحبت کردم و او چندا نگران نبود. مسی با قدرت زیادی به اردوی تیم آمده و انرژی زیادی برای شروع یک فصل خوب دارد.»



تاريخ : شنبه 5 مرداد 1392 | 3:24 PM | نویسنده : کیانا |

 

گاهی یک گل می تواند سرنوشت مسابقه ای را عوش کند نه از بابت آنکه 3 امتیاز نصیب تیمی کرده.از این بابت که باعث شده تا چیز بدی خوب جلوه کند.

سایت گل – مثل  همان دیالوگ سوژه شده امیر قلعه نویی استقلال ر دیدار نخستش در لیگ برتر دو نیمه یا دو چهره متفاوت داشت.استقلال دو چهره در دیدار با تیم تازه لیگ برتری شده گسترش،

اگر چه با پیروزی به خانه بازگشت اما برد شکننده ای که به دست آورد قطعا  لبخند رضایت را روی لب های  امیر قلعه نویی نیاورده.سرمربی کهنه کار نیک می داند تیمش دیرتر از دیگران کارش را آغاز کرده و می داند که استقلالش هنوز خیلی کار دارد.بیش از آنچه خودش انتظار داشت.

سایه روشن های بازی تبریز از این قرارند.


سید مهدی رحمتی

نمایش شبانگاهی سید مهدی رحمتی به دور از ظرافت و کیفیتی بود که از او انتظار می رود.هر چه باشد رحمتی امسال برای متقاعد کردن کروش دشوارترین کار دنیا را در پیش دارد.اینکه می گویند گل بدی که او خورد مربوط بود به وزش باد البته توجیه خوبی است.با این همه سنگربانی با 80 بازی ملی باید به چنین نکاتی نیز توجه کند.به نظر می رسد رحمتی حریفش را دستکم گرفته بود.البته اشتباه برای هر کسی پیش می اید.او هنوز سنگربان اول لیگ است اما گل بدی که خورد و همچنین آشفتگی او در دقایق بعدی و آن صحنه خروجش برای مشت کردن کمی نگرانمان کرد.آیا رحمتی مشکلی دارد که تمرکزش را گرفته؟


حنیف عمران زاده

حنیف مدتی است که دیگر خودش نیست.این را می توان از اشتباه مهلک و تقریبا مرگبارش مقابل رسول خطیبی متوجه شد.او هم انگار مشکل تمرکز داشت.حنیف  احتمالا نیاز به چند بازی پی در پی دارد تا دوباره اعتماد به نفس خود را بازیابی کند.


ساموئل

از او انتظار بیشتری می رفت.از بازیکنی که در لیگ برتر انگلیس بازی کرده انتظار نمی رود که در میانه میدان به راحتی با یک تنه نقش بر زمین شود و موقعیت حمله را به بهترین ضدحمله حریف تبدیل کند.از ساموئل بیشتر انتظار می رفت.اخراج او که حاصل تکل خشنش بود توفیقی اجباری را برایش رقم زد چون با این بازی قطعا در میدان بعد نیمکت نشین می شد.

 بقیه= ادامه مطلب



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 5 مرداد 1392 | 2:58 PM | نویسنده : کیانا |

 

 



تاريخ : جمعه 4 مرداد 1392 | 3:1 PM | نویسنده : کیانا |

 

فرهاد مجیدی موفق شد تعویض طلائی امیر باشد و روی یک موقعیت زیبا دروازه گسترش فولاد را بگشاید.

  

سایت گل-

 

 

 

لیگ برتر، جام خلیج فارس

 

 

 

پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 – ساعت 22:00

 

 

 

ورزشگاه یادگارامام تبریز

 

 

 

تماشاگر :

 

 

 

داور : حسین زرگر

 

 

 

اخطار : امیرحسین صادقی در دقیقه‌ی 74، هاشم بیک‌زاده در دقیقه‌ی 83

 

 

 

اخراج : جی‌لوئد ساموئل در دقیقه‌ی 87

 

 

 

ترکیب گسترش فولاد تبریز : محسن فروزان، میثم نقی‌زاده، مهدی قریشی، سامان نریمان جهان (سید مرتضی محفوظی در دقیقه‌ی 86)، مهرداد بایرامی، سید امید نظامی‌پور، احمد کامدار (دیگو چاواری در دقیقه‌ی 67)، امیر تیزرو، خالد شفیعی، سعید آقائی (رسول خطیبی در دقیقه‌ی 54)، ایمان موسوی.

 

 

 

سرمربی : رسول خطیبی

 

 

 

ترکیب استقلال تهران : سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، هاشم بیگ‌زاده، خسرو حیدری، جی لوید ساموئل، پژمان نوری (احمد جمشیدیان در دقیقه‌ی 64)، سیاوش اکبرپور، آرش برهانی (فرهاد مجیدی در دقیقه‌ی 55) و محمد قاضی.

 

 

 

سرمربی : امیر قلعه‌نوئی

 

 

 

گل : مهرداد بایرامی در دقیقه‌ی 19، آرش برهانی در دقیقه‌ی 33، فرهاد مجیدی در دقیقه‌ی 88

 

 

 

شرح گل :

 

 

 

گسترش فولاد تبریز 1-0 استقلال تهران : مهرداد بایرامی از جناح چپ و در نزدیکی‌های خط میان میدان صاحب یک ضربه‌ی آزاد در کنار خط طولی میدان شد و با یک ضربه‌ی زیبا توپ را از فراز دستان رحمتی به تور دروازه چسباند.

 

 

 

گسترش فولاد تبریز 1-1 استقلال تهران : در شرایطی که استقلال پس از گل بارها و بارها از جناح راست حملاتی را روی نفوذ خسرو حیدری انجام داده بود و نتیجه‌ای نگرفت، در دقیقه‌ی 33 روی سانتر خسرو حیدری آرش برهانی ابتدا باید ضربه‌‌ی آکروباتیک توپ را به خالد شفیعی کوبید و در ریباند با یک ضربه زمینی در حالتی نامتعادل دروازه‌ی فروزان را گشود.

 

 

 

گسترش فولاد تبریز 1-2 استقلال تهران : در شرایطی‌که استقلال با اخراج ساموئل 10 نفره کار را دنبال می‌کرد، روی پرتاب حنیف عمران‌زاده از جناح راست، توپ پس از ورود به محوطه‌ی جریمه با مدافعان گسترش برخورد کرد و به قاضی رسید و این مهاجم نیز توپ را به مجیدی سپرد و این ستاره با یک برگردان نصفه و نیمه دروازه‌ی فروزان را گشود.

 

 

 

دقایق حساس :

 

 

 

دقیقه‌ی 13 : استقلال روی نفوذ خسرو حیدری از جناح راست صاحب توپ و موقعیت شد که در نهایت پژمان نوری پشت محوطه‌ی جریمه یک پاس زیبا به آرش برهانی داد که این مهاجم توپ را بیرون فرستاد.

 

 

 

دقیقه‌ 21 : خسرو حیدری بار دیگر نفوذی را از جناح راست انجام داد که آرش برهانی با یک ضربه‌ی زمینی و پر قدرت تا آستانه‌ی گشودن دروازه پیش رفت که فروزان مانع از فرو ریخته شدن دروازه‌اش شد.

 

 

 

دقیقه‌ی 31 : بازهم نفوذی دیگر و بازهم خسرو حیدری و بازهم سانتری دیگر از این ستاره که یک تنه استقلال را در موقعیت هجومی قرار داد که در نهایت با ضربه‌ی برهانی فروزان این موقعیت را نیز از استقلال گرفت.

 

 

 

دقیقه‌ی 45 : سامان نریمان جهان از نزدیکی‌های میانه‌های میدان صاحب یک ضربه‌ی آزاد از جناح چپ شد که با یک ضربه‌ی پرقدرت و دقیق رحمتی را وادار به واکنش کرد.

 

 

 

دقیقه‌ی 56 : در شرایطی‌که بازی کاملا متعادل دنبال می‌شد، یک سانتر از جناح چپ روی دروازه‌ی رحمتی سبب شد که مهاجمان و مدافعان دو تیم خود را گم کنند و توپ اتفاقی به شفیعی برسد و در نهایت این بازیکن نیز در شرایطی‌که سفیدپوشان ناظر او بودند توپ را به بیرون زد.

 

 

 

دقیقه‌ی 64 : روی یک ضد حمله آبی‌پوشان تبریزی صاحب یک موقعیت شدند و خطیبی که با سماجت خود توپ را به محوطه‌ی جریمه برده بود و با یک شوت نه چندان با قدرت، توپ را جائی فرستاد که رحمتی آماده ایستاده بود.

 

 

 

دقیقه‌ی 65 : خسرو حیدری در نبود جباری گویا تنها محرک استقلال در زمان حمله است و در این دقیقه نیز نفوذ این بازیکن و سانتر او باعث شد فروزان از دروازه بیرون بیاید و توپ را راهی کرنر کند.

 

 

 

بهترین بازی :

 

 

فرهاد مجیدی، که از اندک موقعیت خود توانست دروازه‌ی حریف را بگشاید. هرچند این خسرو حیدری بود که همه‌کاره‌ی استقلال بود.

 



تاريخ : جمعه 4 مرداد 1392 | 12:38 AM | نویسنده : کیانا |

 

یک وبلاگ بهترین جملات سرمربی آرژآنتینی که حالا سرمربی جدید بارساست را جمع آوری کرده است

سایت گل- وبلاگ'la pelota no dobla"  برخی از بهترین جملات جراردو "تاتا" مارتینو را در طول دوران مربیگری اش در دنیای فوتبال جمع آوری کرده و روزنامه ال موندو دپورتیوو به بهانه انتصاب این سرمربی آرژآنتینی به عنوان مربی جدید بارسا، به بازتاب این جملات پرداخته.

دراینجا می توانید بهترین جملات مارتینو در دنیای فوتبال رامطالعه کنید:

* هدایت تیم ملی آرژانتین یک کار فوق العاده است ولی یک رویا نیست

*الان به دو هدف فردی رسیده ام که به من اجازه می دهند که دیگر بدون هیچ مشکلی به سرمربیگری ام ادامه دهم: یکی سرمربیگری در جام جهانی و دیگری هدایت باشگاه نیولز اولدبویز. دیگر رویای دیگری ندارم

* کاملا مخالف آن سرمربیانی هستم که خودشان از بازیکنانشان مهم تر هستند. تحت هیچ شرایطی این را نمی پذیرم. مدتهاست که ما سرمربیان را در جایگاهی به مراتب بالا و برتر قرار داده اند.

*اگر من بخواهم از دیدگاه یک سرمربی نگاه کنم، می گویم که فوتبال آرژانتین سخت ترین و رقابتی ترین فوتبال دنیاست و اگر بخواهم از دید یک تماشاچی قضاوت کنم، می گویم که نمی توانم یک فوتبال آرژآنتینی را برای بیش از 10 دقیقه تماشا کنم

*بیه لسا، بهتر از من است. چون خیلی خوب همه چیز را توضیح می دهد و کیفیت بالایی دارد که به او کمک می کند که آنچه در بازیها می بیند و درمسابقات رخ می دهد را به تمرینات کاربردی ای مبدل کند. او خسته نمی شود. مملو از انگیزه است و کارهای نوآورانه ای انجام می دهدو ذهن خلاقی دارد. به علاوه او یک خط مشی و رفتاری مشخص، یک شخصیت جدی و اخلاقی و ارزشهایی را دارد که یافتن آنها در این محیط چندان ساده و آسان نیست.

* خون من قرمز و مشکی است

* تقریبا 30 سال است که در فضای فوتبال هستم و مطمئنم که نیمی از افراد حتی نمی دانند که اسم من چیست. به پسرم می گویند تاتیتا «یعنی تاتای کوچک»

* به خاطر شیوه های شخصیتی ام، تقریبا هیچ وقت بعد از گلزنی تیمم فریاد نزده ام. به عنوان یک فوتبالیست هم معمولا به ندرت احساساتم را بروز می دادم و خیلی خسته کننده بودم و کمتر مرا در حال شادی می دیدید. همیشه من علیه آن کسانی که به هوا می پرند و کارهای عجیب و غریب انجام می دهند، موضع می گیرم

*زیباترین چیز برای یک سرمربی، کار کردن در زمین چمن است. در زمین می توانی ببینی که تاثیرگذاری ات چقدر زیاد است.

* من تکنیک زیادی داشتم ولی بی فایده بود و به کار نیامد. الان هم که دیگر نمی توانم مثل قبل بازی کنم

* شخصیت شماره یک تیم کسی است که منتظر نمی ماند، برای بازیابی توپ پرتلاش است و حرکات رو به جلوی خوبی دارد. این هیچ فضایی برای گمانه زنی باقی نمی گذارد.اگر باید دفاع کرد، دفاع می کنیم. چون تیم حریف توپ را می برد

*در اردوی پیش فصل باید به بازیکنان تیمت بگویی که ایده های فوتبالی ات چیست. نیمه های اول بازی ها، به تعریف هایی که معمولا در پیش فصل دراین باره صورت می گیرد مرتبط است. بعد از آن زمانی که متوجه شدی که ایده تو در تیم جا افتاده،باید سعی کنی که گروه خوبی را مسلح کرده و به زمین بفرستی

*تنها چیزی که مرا به عنوان یک سرمربی ناراحت می کند، زمانی است که نمی توانم توجه یک بازیکن را جلب کنم؛ در آن موقع از دست خودم ناراحت می شوم. وقتی که یک بازیکن با نگاهش تو را می خورد، می فهمی که به آنچه که می خواستی رسیده ای. درآن موقع بازیکن آماده است.

نظرررررررررررررر یادت نرررررررررررررررره



تاريخ : چهار شنبه 2 مرداد 1392 | 2:17 AM | نویسنده : کیانا |

 

ین مربی 44ساله پس از تنها یک فصل حضور به عنوان سرمربی بارسلونا از این تیم جدا شد.

سایت گل – بیل شنکلی اشتباه می‌کرد. او می‌گفت: «برخی می‌گویند فوتبال مساله مرگ و زندگی است. اما من از این حرف آنها بسیار ناراحتم. مطمئن باشید فوتبال بسیار بسیار مهم‌تر از این‌هاست.»

اما واکنش‌ها به جدایی تیتو ویلانووا نشان می‌دهد که این حرف او در دورترین فاصله ممکن با واقعیت قرار دارد. پس از اعلام جدایی تیتو مسائل داخل میدان اهمیت خود را از دست داد.

باشگاه کاتالان بازی دوستانه‌اش در لهستان در روز شنبه را لغو کرد و تمامی بازیکنان تیم اصلی (به جز آنهایی که پس از جام کنفدراسیون‌ها به تعطیلات رفته بودند) در نشست خبری غیرمنتظره ساندرو روسل حضور داشتند. روسل خبر بد را به رسانه‌ها اعلام کرد: تیتو به دلیل ادامه درمانش از بارسلونا جدا می‌شود. او دیگر نمی‌تواند مربی تیم باشد.

روسل گفت جانشین او هفته بعد مشخص می‌شود. در حال حاضر اما همه به فکر تیتو هستند، نه به فکر این که چه کسی جایش را می‌گیرد. این موضوع فعلا اهمیتی ندارد. تنها یک موضوع مهم است: سلامت ویلانووا. مربی بارسا اکنون می‌تواند بدون فشار و استرس فوق‌العاده مربی‌گری از سرطان خود رهایی یابد.

اریک آبیدال که خودش از سرطان رهایی یافته و به فوتبال حرفه‌ای برگشته برای تیتو آرزوی سلامت کرده است. بارسا به او پیشنهاد تمدید قراردادش را داد اما این پیشنهاد هرگز عملی نشد.

 
تک فصل تیتو به عنوان مربی بارسا

بازی
برد
مساوی
باخت
گل زده
گل خورده
امتیاز در لیگ
قهرمانی های اصلی
60
43
9
8
158
66
100
1

دیگران مانند لیونل مسی، داوید ویا، تیاگو آلکانتارا، رادامل فالکائو، خوان ماتا و چندین شخصیت مشهور فوتبالی دیگر، در کنار دیگر ورزشکاران مانند پائو گاسول، بسکتبالیست مشهور کاتالان برای او پیام حمایت فرستادند.

دوران مربی‌گری تیتو در بارسلونا در سال 2007 آغاز شد. او دستیار پپ گواردیولا در بارسای B بود و سپس به همراه دوست قدیمی‌اش ارتقا یافت و چهار فصل پر از موفقیت را در تیم اصلی گذراند.

مربی کاتالان در آخرین فصل حضور پپ، یعنی 12-2011 مرخصی گرفت تا توموری سرطانی در گلویش را جراحی کنند. او سپس تحت درمان سرطان قرار گرفت. اما او احساس می‌کرد توان لازم برای جانشینی گواردیولا در سال 2012 را دارد.

ویلانووا با بارسا در لالیگای 13-2012 با 100 امتیاز قهرمان شد و با رکورد ژوزه مورینیو در رئال مادرید در فصل گذشته برابری کرد. اما او دو ماه از فصل را به دلیل عود سرطان گلو از دست داد و اکنون مجبور به کناره‌گیری شده است. این در حالی است که او مرتبا می‌گفت امسال هم می‌تواند مربی بماند.

روسل گفت که روند معاینات نشان داده او باید درمان‌های بیشتری انجام دهد که این سازگار با زمان لازم برای مربی‌گری تمام‌وقت در یک باشگاه نیست.

رییس باشگاه به خبرنگاران گفت: «پس از مشاهده تست‌های روتین او باید درمان‌هایش را ادامه دهد و نمی‌تواند دیگر مربی تیم بارسلونا باشد. می‌خواهم برای او و خانواده‌اش نهایت احترام را قائل شوید.»

سلامتی مهم‌تر است. اما ویلانووا در حالی می‌رود که میراثی گران‌بها به جا می‌گذارد. تیم تماشایی گواردیولا را احتمالا به عنوان بهترین تیم تاریخ بارسا به یاد خواهند آورد. اما تیم تیتو بهترین عملکرد تاریخ بارسلونا در لالیگا را دارد. او همچنین در 14 قهرمانی پپ در چهار سال نقشی کلیدی داشت.

همان‌گونه که پسر تیتو گفت، مهم‌ترین بازی او در راه است. بردن آن بسیار بسیار مهم‌تر از 100 امتیاز یا هر قهرمانی‌ای است که با بارسلونا در پنج سال گذشته داشت.



تاريخ : دو شنبه 30 تير 1392 | 11:57 PM | نویسنده : کیانا |

 

ستاره اسپانیایی باشگاه بارسلونا پیغامی حمایتی برای سرمربی تیمش که با سرطان می جنگد داشته است


سایت گل- آندرس اینیستا، ستاره باتجربه باشگاه بارسلونا مطمئن است که تیتو ویلانووا، سرمربی جوان تیمش که اخیرا بیماری سرطانش مجددا عود کرده و با این بیماری دست و پنجه نرم می کند، دوباره پیروز این نبرد زشت خواهد بود.

حدود یک سال و نیم است که تیتو با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند واینیستا که این روزها برای شرکت در مراسم بزرگداشتش در سرزمین مادری اش، فوئنته آلبییا حضور داشت در صحبت هایی راجع به بیماری تیتو صحبت کرد و گفت:« مهمترین چیز شخصیت فرد، جدای از بعد ورزشی اش است . تیتو مدتهاست که سختی های زیادی می کشد و امیدوارم که هرچه زودتر شرایط سخت او به پایان برسد.»

اینیستا در ادامه صحبت هایش ، روز جمعه را این طور تشریح کرد:« امروز روزی مملو از احساسات ضد و نقیض بود. از یک سو به خاطر این مراسم بزرگداشتی که در سرزمین مادری برایم برگزار شده، خوشحالم و از سوی دیگر ناراحتم، چون سرمربی مان مجبور است نیمکت مربیگری تیم را ترک کند.»

روز گذشته مراسمی در فوئنته آلبییا برگزار شد که طی آن از مجسمه برنزی اینیستاکه دراین منطقه نصب شده بود پرده برداری شد. او در ادامه صحبت هایش گفت:«برای تیتو قدرت و توان بالایی را آرزو می کنم.»

وبعد از این جمله بود که حاضران درمراسم به شدت او رامورد تشویق قرار دادند.



تاريخ : یک شنبه 30 تير 1392 | 11:54 PM | نویسنده : کیانا |

دیشب رئیس باشگاه بارسلونادر کنفرانسی خبری از جدایی تیتو از نیمکت مربیگری این تیم خبر داد

سایت گل- دیشب ساندرو روسل رئیس باشگاه بارسلونا در کنفرانسی خبری شرکت کرد و از جدایی تیتو ویلانووا، سرمربی جوان این تیم از نیمکت مربیگری تیم کاتالان به دلیل عود کردن مجدد بیماری سرطانش گفت.
دو ردیف ابتدایی سالن کنفرانس خبری برای مقامات و بازیکنان تیم اصلی بارسلونا خالی بود و ستاره هایی مثل مسی و پویول با چهره هایی درهم صحبت های رئیس باشگاه را گوش می دادند. طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس فردی که بیش از سایرین تحت تاثیر قرار گرفته و احساساتی شده بود، جوردی رورا بود و این پویول بود که به او دلداری می داد.

 



تاريخ : یک شنبه 30 تير 1392 | 11:39 PM | نویسنده : کیانا |

 

ساندرو روسل، رئیس باشگاه بارسلونا دقایقی پیش در کنفرانسی خبری شرکت و اعلام کرد که تیتو از این پس سرمربی بارسا نخواهد بود

سایت گل- دقایقی پیش ساندرو روسل رئیس باشگاه بارسلونا در کنفرانسی خبری شرکت کرد و اعلام نمود که تیتو ویلانووا به خاطر عود کردن مجدد بیماری سرطانش قادر به همراهی بارسا و ادامه حضور برروی نیمکت مربیگری این تیم نخواهد بود. از همین رو قصد داریم تا دراینجا مروری تصویری بر روزهای مربیگری تیتو در باشگاه کاتالان ، از شروع با پپ گرفته تا جانشینی او به جای گواردیولا در شروع فصل گذشته، بپردازیم

تیتو و گواردیولا در سال 2009؛ وقتی پپ سرمربی بارسا و تیتو دستیار او بود

تیتو در جریان بازی بارسا- بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2009

بفرمایید ادامه مطلب:



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 30 تير 1392 | 11:0 PM | نویسنده : کیانا |

 

 

تیتو ویلانووا به دلیل مشکلات جسمانی از پست مربی‌گری بارسلونا کنار رفته است.

سایت گل – تیتو ویلانووا، مربی سابق بارسلونا که به دلیل مشکلات مربوط به سرطان گلو از سمت خود کناره‌گیری کرد در نامه‌ای سرگشاده از همه افرادی که از او حمایت کرده‌اند تشکر کرده است.

متن کامل نامه او را در زیر می‌خوانید:

«ممنونم بارسا؛ ممنونم از همه.

پس از پنج سال شگفت‌انگیز به عنوان مربی در تیمی که رویاها را به حقیقت رساند، زمان آن رسیده که تغییری در زندگی حرفه‌ای‌ام بدهم و خودم را وقف فرآیند درمان بیماری‌ای کنم که یک سال و نیم پیش تشخیص داده شد به آن مبتلا هستم.

طبق نظر پزشکان، و طبق درمان‌هایی که مجبورم انجام دهم نمی‌توانم زمانی که تیمی مانند بارسلونا به آن نیاز دارد را صرفش کنم. اما تلاش خود را خواهم کرد که بسیار نزدیک به این باشگاه – که بسیار زیاد دوستش دارم – کار کنم.

ترک این گروه بسیار ویژه از بازیکنان، همکاران و دوستان آسان نیست. افرادی که تجربیات خاطره‌انگیز بسیاری با آنها داشتم. من تا ابد بابت چیزهایی که به من دادید ممنونم. این تیم فوتبال با کیفیت‌های انسانی‌اش می‌تواند از هر مانعی عبور کند. مطمئنم که این تیم با مهارت‌هایش می‌تواند با چالش‌های فصلی ورزشی که برای همه جذاب خواهد بود روبرو شود.

من همچنین می‌خواهم به شکلی ویژه از رییس، هیئت مدیره و آندونی سوبی‌سارتا، مدیر ورزشی باشگاه تشکر کنم که به من اعتماد کردند. از همه بالاتر حمایت بی‌قیدوشرط آنها، چه از نظر ورزشی و چه از نظر شخصی. برای من به همین میزان حمایت هم انسانی و هم پزشکی دکتر رامون کانال و تیم پزشکان همکارش مهم بود. من در این بازی تنها نیستم. من بخشی از باشگاهی حمایت‌کننده هستم که به من کمک خواهد کرد در این فرآیند طولانی موفق شوم. همان گونه که تاکنون این طور بوده.

و اما همه شما، اعضا و طرفداران باشگاه. از شما تشکر می‌کنم. شما الگوی حمایت و مهربانی هستید. هم در چند ماه گذشته و هم در پیش از آن فوق‌العاده بوده‌اید. من آرام و قوی هستم و این مرحله جدید در فرآیند درمانی‌ام را با اطمینان کامل به این خواهم گذراند که همه چیز درست خواهد شد.

از تمامی شما طرفداران فوتبال، همکاران، باشگاه‌ها، ورزشکاران و آشنایان ممنونم. افرادی که پیام‌های انگیزشی‌تان به من و خانواده‌ام آسایش بخشید.

دوران سختی برای من است. من از رسانه‌ها خواسته‌ام که احترام بگذارند. از زمانی که کنار رفتم امیدوار بوده‌ام که آرامشی که من و خانواده‌ام نیاز داریم را داشته باشم و حریم شخصی ما حفظ شود.

نمی‌توانم این نامه را بدون این بخش تمام کنم: می‌خواهم تمام بخت و موفقیت را برای مربی جدید بهترین تیم دنیا آرزو داشته باشم.

از همه ممنونم.

تیتو ویلانووا.»

دوستت دااااااااااریم تیتووووووووووووووو ایشاالله زودتررررررر برمیگردی

 



تاريخ : یک شنبه 30 تير 1392 | 10:40 PM | نویسنده : کیانا |
صفحه قبل 1 ... 105 106 107 108 109 ... 111 صفحه بعد
.: Weblog Themes By BlackSkin :.