اگر این اتفاق بیفتد می‌توانم از خودم راضی باشم و بخندم تا نگویند مهدی رحمتی افسرده است

قانون آنلاین- سیدمهدی رحمتی بعد از شروعی پرانتقاد و ناامیدکننده در لیگ سیزدهم، بازگشتی عجیب به روزهای خوبش داشت و جدا از مهار دو پنالتی در دو بازی پیاپی، ستاره تیمش در برد دیشب استقلال دربرابر صبای قم بود. او در گفت‌وگو با قانون آنلاین راز پنالتی گرفتن‌هایش را فاش کرد:

راز موفقیت تو در مهار ضربه‌های پنالتی چیست؟

خب خوش شانسی خیلی مهم است.

یعنی رحمتی با خوش شانسی توانسته این همه پنالتی بگیرد؟

منظورم این است که من خوش شانس هم بوده‌ام. احتمال گل شدن پنالتی از گل نشدنش خیلی بیشتر است. به هرحال شما ابعاد دروازه را می‌دانید و از آن فاصله کم تشخیص مسیر توپ خیلی برای دروازه‌بان سخت است.

چطوری می‌شود این همه پنالتی را مهار کرد؟

پیش‌بینی مسیر توپ سخت است و به همین دلیل بود که گفتم دروازه‌بان برای مهار پنالتی باید خوش‌شانس هم باشد. شدت ضربه را هم باید پیش‌بینی کنی.

مهار ضربه پنالتی بازیکنی با تجربه طولانی رضا عنایتی هم سختی خودش را دارد.

عنایتی یکی از بهترین گلزن‌های فوتبال ایران است. واقعا بازیکن بزرگی است. من افتخار می‌کنم که پنالتی او را گرفته‌ام.

پنالتی معدنچی هم که یادآور آن پنالتی در داربی بود...

فقط به یاری خدا بود که موفق شدم این دو پنالتی را بگیرم.

چرا چند وقتی است زیاد سرحال نیستی و نمی‌خندی؟ داستان افسردگی صحت دارد؟

نه، اصلا بحث افسردگی نیست. استقلال دیشب خوب بازی نکرد. ما انتظار زیادی از خودمان داریم. خوردن 5گل در سه بازی برای من خیلی سخت و دردناک بود. این به من خیلی فشار آورد. اگر استقلال گل نخورد یعنی من موفق عمل کرده‌ام.

یکی دو تا کلین‌شیت داشته باشی، می‌خندی؟

اگر این اتفاق بیفتد می‌توانم از خودم راضی باشم و بخندم تا نگویند مهدی رحمتی افسرده است.



تاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392 | 2:10 AM | نویسنده : کیانا |

 

تیم فوتبال استقلال در هفته چهارم لیگ برتر با تک گل محمد قاضی صبای قم را شکست داد. سید مهدی رحمتی هم با مهار ضربه پنالتی رضا عنایتی مانع تساوی دو تیم شد.



تاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392 | 2:3 AM | نویسنده : کیانا |

 تمرین تیم فوتبال استقلال در غیاب تعدادی از بازیکنان و بدون حضور قلعه‌نویی در برنامه‌های تاکتیکی برگزار شد.

تیم فوتبال استقلال از ساعت 19 امروز در زمین کمپ زنده‌یاد حجازی برنامه‌های تاکتیکی خود را پیگیری کرد. حنیف عمران‌زاده، آندو تیموریان از غایبان تمرین امروز بودند ضمن آنکه ساموئل، بیک‌زاده و جمشیدیان نیز به دلیل مصدومیت در تمرینات شرکت نمی‌کنند.


* آرش برهانی قبل از آغاز تمرین امروز به کمپ استقلال آمد و پس از 10 دقیقه صحبت با امیر قلعه‌نویی ورزشگاه را ترک کرد. سیاوش اکبرپور دیگر بازیکنی بود که امروز با آبی‌پوشان تمرین نکرد. این بازیکن که شب گذشته مورد انتقاد قلعه‌نویی قرار گرفته بود امروز در تمرین حاضر شد و تنها روی پای خود یخ گذاشت. وی برای دقایقی با کادر فنی استقلال هم به صحبت پرداخت.


* تمرین امروز آبی‌پوشان در حالی برگزار شد که امیر قلعه‌نویی از ساعت 15:00 در کمپ حجازی فیلم بازی شب گذشته تیمش مقابل صبا را تماشا کرد و اصلاً با بازیکنان رو در رو نشد. وی برنامه‌های تاکتیکی را به مجید صالح سپرد و بازیکنان اندک حاضر در تمرین زیر نظر دستیار اول قلعه‌نویی کارهای تاکتیکی را پشت سر گذاشتند.


* مهدی رحمتی، پژمان منتظری، فرهاد مجیدی، جواد نکونام، پژمان نوری و محمد قاضی به همراه نیکبخت واحدی بازیکنانی بودند که تمرین ریکاوری انجام دادند. نکونام، نوری، قاضی و نیکبخت‌ جزو بازیکنانی بودند که بازی تنیس فوتبال انجام دادند و بقیه تمرین را زودتر ترک کردند.


* حدود 50 نفر از طرفداران استقلال در سکوت کامل تمرین امروز آبی‌پوشان را نظاره کردند.


* با تشخیص کادر فنی تمرینات تیم استقلال فردا به مدت 50 دقیقه در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود و آبی‌پوشان در نوبت عصر به استراحت خواهند پرداخت.


تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه در چهارمین دیدار خود در رشت به مصاف داماش می‌ر
ود.


تاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392 | 1:29 AM | نویسنده : کیانا |

 استقلال دو بار از میزبان خود پیش افتاد اما هر دو بار فجری‌ها بازی را به تساوی کشیدند. در نهایت حنیف عمران‌زاده و مجیدی دو بازیکن تازه‌وارد استقلال گل‌های برتری را زدند

 

سایت گل – سه شنبه پانزدهم امرداد ماه نود و دو – ساعت 22:15

لیگ برتر ، جام خلیج پارس ، دوره سیزدهم ، هفته سوم

ورزشگاه حافظیه شیراز – تماشاگر: 

داوران: سعید مظفری زاده- رسول فروغی - غلیرضا ایلدروم - حسین اکرمی

کارت زرد: علیرضا جلیلی

استقلال تهران:

سیدمهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، فردین عابدینی(حنیف عمران زاده 64) ، پژمان نوری، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری، سیاوش اکبرپور، محمد قاضی و مهدی نظری  

سرمربی: امیر قلعه نویی.

فجر سپاسی
وحید شیخ ویسی،مصطفی صبری،سعید قزلچی،علیرضا جدیدی،محمد آفند،سیامک کوهنورد،مهرداد کریمیان،حمید جوکار،بهنام عسگرخانی،محمد حیدری و جابر انصاری 

سرمربی: غلام حسین پیروانی.

شرح بازی:

 هفته سوم لیگ برتر برای تیمهای استقلال و فجرسپاسی در حالی آغاز شد که دو تیم هرکدام اهداف متفاوتی را دنبال می کردند. استقلالی ها می خواهند جبران مافات کنند شکست هفته ی پیش را جبران کنند و تیم پیروانی می خواهد اولین پیروزی اش را در این رقابت ها به دست بیاورد و خودش را از زیر فشار نجات دهد. استقلالی‌ها در شرایطی به شیراز می‌روند که اوضاع برای سپاسی از این بد‌تر نمی‌توانست باشد. دو بازی و دو باخت با شاغلامی که یال و کوپال سالهای گذشته را ندارد و فجری که دیگر به فجر شبیه نیست. فجر شاغلام درخشش گذشته را ندارد و ستاره‌هایش هنوز نیامده می‌روند تا زود‌تر از هر زمان دیگری راه صد ساله را نیم فصله طی کنند. همچنین استقلال با یک پیروزی و یک شکست فعلا دو امتیازی است! روز قبل کمیته ی انضباطی در اقدامی عجیب یک امتیاز از این تیم به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور کم کرد.


نیمه نخست:

استقلال در نیمه ی اول مسابقه تیم برتر میدان بود. این تیم کنترل میانه میدان را در دست گرفته بود و از سمت راست با عابدینی و حیدری حملاتی را ترتیب می داد. بازی خوب اندو در میانه میدان فرصت های زیادی برای آبی پوشان به وجود آورد. فجری ها توان خود را روی ارسال ها و ضد حملات گذاشته بود و مدافعان این تیم هم موقعیتی به فجر ندادند. اما شوت فوق العاده ی جوکار گلی فوق العاده برای فجری ها در پی داشت.
 

نیمه دوم:

به محض ورود دو تیم به میدان محمد قاضی با گلی دیدنی استقلال را دوباره جلو انداخت اما باز هم یک اشتباه از خط دفاعی آبی‌پوشان فرصت را به میزبان داد تا بازی را به تساوی بکشاند. در ادامه هر دو تیم با حملاتی دامنه‌دار قصد داشتند گل برتری را به نام خود ثبت کنند. قلعه‌نویی با انجام دو تعویض حنیف عمران‌زاده و فرهاد مجیدی را به زمین فرستاد که همین دو بازیکن گلهای سوم و چهارم تیم خود را به ثمر رسانده و بازی با نتیجه ۴-۲ به پایان رسید. ضمن این‌که فجر در دقیقه ۸۹ یک ضربه پنالتی را توسط مهرزاد معدنچی از دست داد. 

شرح گلها:


دقیقه 35: جواد نکونام ضربه ی پنالتی اش را به گوشه ی سمتراست دروازه ی فجر فرستاد و گل اول را به ثمر رساند
دقیقه 36- ضربه ی فوق العاده ی جوکار از پشت محوطه ی جریمه ابتدا به تیر دروازه خورد و به شکل بسیار زیبایی به گل اول تبدیل شد.

دقیقه 46: در همان ابتدای نیمه ی دوم محمد قاضی ضربه ی فوق العاده ی به طاق دروازه فجر روانه کرد توپ پس از چندین بار رفت برگشت بین تیر و زمین چمن به تور دروازه نشست. روز گل های زیبا..!
دقیقه 53: سانتر از سمت راست کریمیان با اشتباه وحشتناک مدافعان استقلال به حیدری رسید و این بازیکن از دو قدمی دروازه به گل تبدیل کرد.
دقیقه ۷۳: ضربه ایستگاهی را از جناح چپ خط دفاعی فجر آندو تیموریان ارسال کرد. ضربه سر منتظری و بغل پای تمام‌کننده حنیف عمران‌زاده گل سوم استقلال را در شرایطی مشکوک به آفساید ثبت کرد.
دقیقه ۸۳: پاس نکونام در عمق دفاع فجر فرهاد مجیدی را در موقعیت تک به تک با شیخ‌ویسی قرار داد تا این بازیکن با ضربه‌ای دقیق دروازه فجر را برای چهارمین بار باز کند.


لحظات حساس: 


دقیقه 9: آندو تیموریان پس از جا گذاشتن یک بازیکن از پشت محوطه شوت زد که شیخ ویسی توپ را به کرنر 
فرستاد
دقیقه 10: شوت نظری از داخل محوطه جریمه را باز هم شیخ ویسی به خوبی دریافت کرد 
دقیقه 24: پاس رو به عقب نظری به قاضی رسید و این بازیکن با پای چپ ضربه ی سرضربی را زد که با اختلاف اندک به بیرون رفت 
دقیقه 30: پاس عالی تیموریان در موقعیتی عالی به به نظری رسید و این بازیکن در حالی که چندین بازیکن در نزدیکی خود داشت توپ را به اسمان فرستاد! 

دقیقه 35: حرکت محمد مهدی نظری در داخل محوطه جریمه یه پنالتی برای استقلال در پی داشت. مصطفی 
صبری نظری را هل داد و به پنالتی به آبی ها هدیه داد.
دقیقه 65: ضربه ی دروازه ی شیخ ویسی تا محوطه ی جریمه ی استقلال آمد و و انصاری ضربه ای سر ضرب به این توپ زد که توپ به تیرک دروازه برخورد کرد

اتفاق های ویژه:

 در ابتدای مسابقه مهدی نظری که انتظار برخورد خوبی از سوی تماشاگران نداشت از سوی فجری ها تشویق شد.



تاريخ : پنج شنبه 17 مرداد 1392 | 2:41 PM | نویسنده : کیانا |

 سلام..........خوبین......امیدوارم خوب و سلامت باشین دوستان.....

سوال هارو جدا مینویسم چون یکین......

سوال ها:

1.بهترین روز سال 1391؟

2.بدترین روز سال 1391؟

3.در سال 1392 جای چه کسی سر سفره هفت سین شما خالی است؟

4.به چه کسی از بازیکنا عیدی میدی؟اگر بخوای عیدی بگیری از کدوم مربی یا بازیکن میگیری؟

5.آرزو و هدفت در سال 1392؟

6.بی مزه ترین و بامزه ترین عضو استقلال؟

7.خوش پوش ترین و بدتیپ ترین عضو استقلال؟

8.دروغ سیزده؟

9.اگر این اجازه و فرصت را داشته باشید که بازیکنی را با دست های خودتان خفه کنید!!!اوچه کسی خواهد بود؟علت این امر چیستکه شماراواداشته تا مرتکب قتل شوید؟!

10.اگه به زندگیتون به شکل یک فیلم سینمایی نگاه کنین اسم این فیلمو چی میذاری؟



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 17 مرداد 1392 | 10:4 AM | نویسنده : کیانا |

 سلام......آخه ناداوری تا چه حد.......خیلی بی انصافیه........

کاش دعاش براورده میشد....

سید مهدی

کااااااااااااش گل نمیشد....

 



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 13 مرداد 1392 | 7:33 PM | نویسنده : کیانا |

 ورزشگاه آزادی را پر کنیم.به حریف و بازیکنانش احترام بگذاریم. تیم خود را در ارائه یک مسابقه جوانمردانه به پیش برانیم تا از نمایش پر از صحنه‌های دیدنی لذت ببریم

سایت گل -  در آستانه بازی استقلال – سپاهان باشگاه استقلال با انتشار فراخوان و پیام کوتاهی از هوادارانش خواست تا در ورزشگاه حاضر شوند و البته احترام  تیم حریف و بازیکنانش  را حفظ کنند.

در این پیام کوتاه آمده:

 «ورزشگاه آزادی را پر کنیم.به حریف و بازیکنانش احترام بگذاریم. تیم خود را در ارائه یک مسابقه جوانمردانه به پیش برانیم تا از نمایش پر از صحنه‌های دیدنی لذت ببریم. باشد که این دیدار، محلی باشد برای متجلی شدن ارزش‌های فنی و اخلاقی فوتبال در حال اوج‌گیری ایران.

 از استقلال و از استقلالی‌ها، حضور و احترام و توجه به زیبایی‌ها انتظار می‌رود.»

 



تاريخ : چهار شنبه 9 مرداد 1392 | 7:20 PM | نویسنده : کیانا |

 رقیب همیشگی مسی هم در این لیست نفر سوم شد. رونالدو مثل همیشه خوب و تاثیر گذار بود ولی ناکامی های رئال در کسب جام، فصل او را با کمبود همراه ساخت.

سایت گل- گل 50 در سال 2013 برای ششمین بار فرد برگزیده اش را معرفی کرد و این لیونل مسی بود که برای سومین بار به این عنوان نایل آمد. بازیکنی که با تیم باشگاهیش به جز لالیگا، عنوان دیگری را در فصل 13-2012 دشت نکرد در حالی که فرانک ریبری، نفر دوم این لیست، فصل گذشته را با فتح سه جام به بهترین شکل ممکن پایان داد. درست مثل هم تیمی هایش روبن و مولر.

رقیب همیشگی مسی هم در این لیست نفر سوم شد. رونالدو مثل همیشه خوب و تاثیر گذار بود ولی ناکامی های رئال در کسب جام، فصل او را با کمبود همراه ساخت.

گل دات کام 50 برای انتخاب نفر برتر همواره عملکرد فردی افراد را مورد بررسی قرار می دهد و این دقیقاً همان دلیلی است که یک بایرنی این جایزه را نبرد. در تیم رویایی یوپ هاینکس چند بازیکن موثر و درخشان حضور داشتند که سهم هر یک در موفقیت های این تیم بسزا بود. فیلیپ لام به عنوان کاپیتان، نویر درون دروازه و مثلث تهاجمی مولر، ریبری و روبن. به همین خاطر هم آنها تمام عنوان های تیمی یک فصل را ربودند.

در عملکرد فردی کارنامه لئو فوق العاده درخشان است. او در 50 بازی فصل برای بارسا 60 گل و 20 پاس گل داشته است. همچنین در رقابت های ملی هم 4 گل و 2 پاس گل به نام خود به ثبت رسانده است. این در حالی است که مسی بازی های آخر فصل پیش را به دلیل مصدومیت از دست داد و یکی دو ماهی در هیچ رقابتی به میدان نرفت. همه این عوامل کافی به نظر می رسند تا او را فرد ایده آل بدانیم.

نزدیکترین رقبای مسی در این رویداد ریبری و رونالدو بودند. آمار خیره کننده 28 پاس گل مهاجم فرانسوی در بایرن نقش غیر قابل انکار او را در پیروزی های فصل باواریایی ها به خوبی نشان می دهد. او فصلی رویایی را پشت سر گذاشت، هرچند در رقابت های ملی کمی با افت روبرو بود.

رونالدو هم میانگین فوق العاده ی یک گل در هر دیدار را برای رئال به ثبت رساند. (55 گل) تیم ملی پرتغال با وجود 4 گل و 3 پاس گل او اوضاع مناسبی در جدول مقدماتی جام جهانی پیدا کرده، هرچند روسیه دو بازی کمتر نسبت به هم تیمی های کریس دارد و احتمال صدرنشینی اش بیشتر.

عملکرد بیل در تاتنهام نیز قابل بررسی است. 26 گل و 15 پاس گل او از عوامل مهم راهیابی سفیدها به لیگ اروپای فصل آینده است. علاوه بر اینها می توان از تیاگو سیلوا، کاپیتان تیم ملی برزیل نام برد. مدافعی که در قهرمانی پاریسی ها نقش بسزایی ایفا نمود و رهبری او در تیم ملی نیز در رقابت های جام کنفدراسیون ها این تیم را به قهرمانی این رقابت ها رساند.

نظر شما چیست؟ آیا مسی بهترین انتخاب برای ششمین گل 50 بود؟ بازیکن مورد نظر شما کیست و دلیل این انتخابتان چیست؟



تاريخ : چهار شنبه 9 مرداد 1392 | 6:35 PM | نویسنده : کیانا |

 

لیونل مسی برای سومین بار توانست به این جایزه دست پیدا کند و در این راه ستاره هایی مانند کریس رونالدو، گرت بیل و رابین فن پرسی را شکست داد

سایت گل- سرانجام برنده گل 50 امسال اعلام شد و در میان 10 نفر اول این فهرست، نام ستاره های بزرگی دیده می شود.

لیونل مسی برای سومین بار توانست به این جایزه دست پیدا کند و در این راه ستاره هایی مانند کریس رونالدو، گرت بیل و رابین فن پرسی را شکست داد.

تیاگو سیلوا و آرتورو ویدال هم در جمع 10 نفر اول قرار گرفتند؛ ضمن اینکه چهار بازیکن از بایرن، فیلیپ لام، فرانک ریبری، توماس مولر و آرین روبن هم در این جمع 10 نفره دیده می شوند. 



تاريخ : دو شنبه 7 مرداد 1392 | 10:21 PM | نویسنده : کیانا |

 

آبی پوشان در روز جمعه در مصافی حساس باید به دیدار سپاهان بروند

سایت گل- آبی پوشان تهرانی موفق شدند در نخستین جدال خود در رقابت های ماراتن وار لیگ سیزدهم حرفه ای تیم تازه لیگ برتری شده گسترش فولاد تبریز را شکست داده و در هفته نخست بازی ها جایگاه خود را به عنوان تیم سوم جدول تعریف کنند استقلالی ها این روزها خود را برای رویارویی با تیم سپاهان اصفهان که روز پنج شنبه هفته جاری در آزادی تهران برگزار خواهد شد ، آماده می کنند.
*با توجه به اتمام دوران مصدومیت آندرانیک تیموریان و بهبودی تدریجی این بازیکن و همچنین با پایان مراحل آماده سازی بازیکنان استقلال ، طبق گفته مربی بدنساز و همچنین رئیس کمیته پزشکی آبی پوشان برای رویارویی با زردپوشان اصفهانی در روز ماقبل آخر هفته فعلا هیچ مصدومی در مجموعه خود ندارند . در این بین اما جی لوید ساموئل ، ستاره ترینیداد و توباگویی این تیم که در جدال هفته اول تیمش مقابل گسترش با کارت قرمز داور مواجه شد ، از محرومین دومین هفته از رقابت های لیگ سیزدهم خواهد بود
*قلعه نویی پیگیر وضعیت نکونام است . امیر قلعه نویی ، سرمربی استقلالی ها که با پایان دادن به شایعات و حرف و حدیث ها پیرامون حضور نکونام در جمع استقلالی ها ، پیراهن آبی را بر تن شماره 6 حفظ کرده بود ، حالا در نطر دارد با جلسه ای با کادر فنی و تیم بدنسازی آبی پوشان ، هرچه زودتر تکلیف شرایط آمادگی نکونام را مشخص کند تا وی بتواند به زودی برای استقلال به میدان برود
*استقلالی ها از چهارشنبه به آکادمی می روند . استقلال که شاید در یکی از حساس ترین رقابت های خود در لیگ جاری باید روز پنجشنبه به مصاف سپاهان اصفهان برود ، اردوی پیش بازی خود را در محل هتل آکادمی برگزا ر خواهد کرد . بسیاری این دیدار را به جهت تقابل ستاره اسبق آبی پوشان با تیم امیر دارای حساسیت های بالایی می دانند 
*میرشاد ماجدی سرپرست استقلال درباره کارت زردی که در هفته اول بازی ها به نام یکی از مدافعین تیم ثبت شد ، از سازمان لیگ حرفه ای فوتبال کشورمان استعلام گرفت تا مشخص شود نام این مدافع خاطی ، حنیف عمران زاده بوده 
*فیلم بازی سپاهان زیر ذره بین کادر فنی آبی پوشان قرار می گیرد.کادر فنی استقلال به اتفاق اعضای کمیته فنی این تیم ، فیلم دیدار دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان را بازبینی می کنند تا نقاط ضعف حریف آتی خود را بیشتر شناخته و نسبت به تقویت و رفع نقاط قوت و ضعف تیم خود اقدام کنند

 



تاريخ : شنبه 5 مرداد 1392 | 3:52 PM | نویسنده : کیانا |
صفحه قبل 1 ... 104 105 106 107 108 ... 111 صفحه بعد
.: Weblog Themes By BlackSkin :.