فولادی‌ها استقلال را صدرنشین می‌دانند

خبرگزاری تسنیم: مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال گفت: من هم مثل دیگر مردم امیدوارم مهدی رحمتی دوباره به تیم ملی بازگردد.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید بابازاده در گفت‌وگو با سایت باشگاه استقلال درباره پیروزی 3 بر یک استقلال مقابل راه‌آهن سورینت، دعوت دوباره مهدی رحمتی به تیم ملی و ... صحبت‌های زیر را مطرح کرد:

* درباره بازی با راه‌آهن صحبت کنید.

بعد از بازی با بوریرام سعی کردیم ریکاوری خوبی داشته باشیم و نسبت به بازی‌های قبل در این بازی بهتر شروع کردیم. البته شاید در دقایقی از بازی کمی کیفیت فنی تیم پایین آمد ‌ولی در بیشتر اوقات بازی در کنترل تیم ما بود و خدا را شکر به نتیجه‌ای که می‌خواستیم، رسیدیم.

* به نظر می‌رسد عملکرد خط دفاع بازی به بازی بهتر می‌شود.

عملکرد دفاعی ما در این بازی بهتر بود و در لحظه‌‌ای به دلیل بی‌دقتی در حفظ توپ و یارگیری در زمین خودمان و همین‌طور آفساید‌گیری بی‌مورد گل خوردیم ولی در دیگر دقایق بازی دفاع تیمی ما عملکرد خوبی داشت که این باعث امیدواری است.

* در مورد عملکرد مهدی رحمتی چه نظری دارید؟

فشار بازی‌ها یک مقدار مهدی را دچار آسیب‌دیدگی‌های جزئی کرده است که این روزها شرایط سختی را می‌گذراند ولی با جدیت در تمرینات حاضر می‌شود. خدا را شکر مهدی کم‌کم به شرایط ایده‌آل رسیده است.

* هواداران استقلال با شعارهای خود از کارلوس کی‌روش خواستار بازگشت رحمتی به تیم ملی شدند. چه صحبتی در این زمینه دارید؟

فکر می‌کنم فضای فوتبال ما خواهان این است که از تمام سرمایه‌های‌مان به نحو احسن استفاده کنیم. ما گلرهای خوبی در ایران داریم که امیدواریم کی‌روش از تمام این سرمایه‌ها به خوبی استفاده کند. من هم مثل بقیه مردم امیدوارم که مهدی دوباره به تیم ملی بازگردد.

* این هفته باید به مصاف استقلال خوزستان بروید. فشردگی مسابقات در عملکرد فنی تیم تاثیر نمی‌گذارد؟

اینکه یکشنبه بازی کنیم و بازی بعدی‌مان هم باز زودتر از تیم‌های دیگر باشد واقعاً جای سوال دارد. با این حال بازیکنان بزرگی در تیم ما حضور دارند که شرایط را به خوبی درک کرده‌اند و با تمام مشکلاتی که چه  از لحاظ مالی و چه فشردگی بازی‌ها متحمل می‌شوند توانسته‌ایم نتایج خوبی بگیریم.

با وجود اینکه از استقلال یک امتیاز کسر شده ولی باز هم صدرنشین هستیم و حتی خود فولادی‌ها ما را صدرنشین می‌دانند و دوست ندارند اینچنین در صدر جدول باشند. مطمئناً با تمام وجود برای رسیدن به اهداف‌مان تلاش خواهیم کرد.

* با لغو اردوی تیم ملی بازی‌های لیگ در این مدت ادامه پیدا می‌کند. این یعنی استقلال تعطیلی کاملی برای دیدار با بوریرام نخواهد داشت؟

وقتی اردوی تیم ملی لغو شده از تاریخ هفتم شهریورماه که در خوزستان با استقلال بازی داریم تا بیست‌وهفتم همین ماه که باید در تایلند بازی کنیم 20 روز فاصله در میان است و به نظرم مشکلی نیست اگر در این بین یک یا 2 بازی انجام بگیرد.



تاريخ : دو شنبه 4 شهريور 1392 | 9:29 PM | نویسنده : کیانا |

 سلام..................

خیلی خوشحالم................دیشب عالی بودیم.........نیم اول لوانته حرفی برای گفتن نداشت........

76%به24%مالکیت توپ با بارسا.......هووووووووووووووووووووووورررررررررررررررررااااااااااااااااااااااااااا

عکس بازی



تاريخ : دو شنبه 28 مرداد 1392 | 8:16 AM | نویسنده : کیانا |

 اين مسابقه با نتيجه پيروزى به سود آبى هاى تهران پايان يافت تا صدر جدول دوباره آبى شود و داماش با اين باخت خود را بيشتر از هميشه در خطر سقوط زود هنگام به انتهاى جدول مى بيند.

سایت گل – پنج شنبه بیست و چهارم امرداد ماه نود و دو
داماش 1 ( دقيقه ١٧ امين متوسل زاده ) - استقلال 2 ( سياوش اكبرپور دقيقه ٢٤، فرهاد مجيدى دقيقه ٦٨)
لیگ برتر ، جام خلیج پارس ، دوره سیزدهم ، هفته پنجم
ورزشگاه دكتر عضدى رشت - تماشاگر: پانزده هزار نفر
داور:احمد صالحی - کمک‌ها: علی میرزابیگی و محمدرضا امینی.
کارت زرد: ابوذر رحيمى دقيقه ٨١، محمدرضا مهدوى دقيقه ٩٢( داماش)
داماش گیلان:
حبيب دهقانی، علی رضا نظیف کار، محمد مختارى، هادى محمدى، ابوذر رحيمى، محمد رضا مهدوی، رضا كاردوست( از دقيقه ٧٨ افشين چاوشى)، ابوالفضل حاجى زاده، مسعود حسن زاده ( از دقيقه ٧٨ بوباكار كبه)،امين متوسل زاده، مصطفى حاجتى( دقيقه ٧٠ روح الله سيف الهى).
سرمربی: افشین ناظمی.
استقلال تهران:
مهدی رحمتی،خسرو حيدرى، امير حسين صادقى،حنيف عمران زاده،جواد نكونام، پژمان نورى، سياوش اكبرپور( از دقيقه ٩٣ مهران قاسمى)، محمد قاضى، محمد مهدى نظرى(فرهاد مجيدى از دقيقه ٤٦)، على رضا نيكبخت واحدى( از دقيقه ٥٣ فردين عابدينى) پژمان منتظرى.
سرمربی: امیر قلعه نوعی.
شرح بازی:
مسابقه داماش با استقلال را بايد نبرد انتقامى قهرمان فصل پيش با تيمى دانست كه توانسته بود در هر دو مسابقه سال گذشته سه امتياز را از قهرمان بربايد و حالا پسران آبى آمده بودند تا بتوانند با برد در خانه داماش جبران مافات نمايند. هم داماش و هم استقلال با چند مصدوم به اين مسابقه گام گذاشتند و بازگشت نيكبخت به رشت و رودرويى پژمان با رشتى ها از نكات جالب اين مسابقه بود.
نیمه نخست:
مسابقه با ميدان دارى استقلالى ها شروع شد كه حاصلش چند كرنر پياپى روى دروازه داماش بود. بعد از آن بازى حالت پاياپايى داشت و تا دقيقه پانزده مسابقه تقريبا آرام تر از حد تصور برگزار شد.  پس از به ثمر رسيدن گل داماش فشار حملات استقلال فزونى گرفت تا اينكه استقلال به گل تساوى اش دست يافت.
 مهمترين موقعيت داماش براى رسيدن به گل دوم در دقيقه ٤٠ حاصل شد كه يك و دو مهدوى را متوسل زاده به زيبايى پاسخ داد اما مهدوى از روى خط شش قدم توپ را به سينه رحمتى كوبيد. استقلال هم مى توانست در واپسين دقايق نيمه نخست گل برترى را وارد دروازه داماش نمايد كه حنيف عمران زاده اين موقعيت را از كف داد.
نیمه دوم:
اين نيمه با نخستين موقعيت خطرناك مجيدى تازه به ميدان آمده توام شد كه سانتر حيدرى با ضربه سر مجيدى همراه شد كه دهقانى توپ را مهار نمود. در دقيقه ٤٩ پاس پشت دفاع مهدوى براى متوسل زاده مى توانست رشتى ها را پيش بيندازد كه رحمتى با خروج به موقع مانع گلزنى داماش شد. در دقايق ٥٠ و ٥١ دو ضربه سرحسن زاده را رحمتى و خط دفاع استقلال دفع نمود.
فرار فرهاد مجيدى در جناح چپ داماش براى قاضى با بى دقتى او او به خارج رفت. پس از به ثمر رسيدن گل برترى استقلال آنها سعى در كنترل بازى و از سرعت انداختن مهاجمان داماش نمودند، كه در اين ميان ناظمى با آوردن دو مهاجمش ( چاوشى و كبه) سعى كرد تا جانى تازه به خط آتش تيمش بدهد.
اما به هر روى اين مسابقه با نتيجه پيروزى به سود آبى هاى تهران پايان يافت تا صدر جدول دوباره آبى شود و داماش با اين باخت خود را بيشتر از هميشه در خطر سقوط زود هنگام به انتهاى جدول مى بيند.
شرح گلها: 
داماش ١-٠ استقلال: توپ برگشتى را ابوالفضل حاجى زاده به زيبايي به پشت دفاع استقلال فرستاد تا امين متوسل زاده در موقعيت تك به تك دروازه رحمتى را باز نمايد.
داماش ١-١ استقلال: پرتاب بلند اوت توسط نيكبخت در شلوغىمحوطه جريمه داماش روى سر نكونان فرود آمد كه ضربه سر او اكبرپور را در يك موقعيت مناسب صاحب توپ كرد تا او گل تساوى استقلال را به راحتى وارد دروازه داماش نمايد.
داماش ١-٢ استقلال: پرتاب بلند اوت فردين عابدينى را ابوذر رحيمى ناقص دفع كرد تا فرهاد مجيدى در يك كورس مدافع داماش را از پيش بردارد و مجيدى با يك شوت جاندار دروازه دهقانى را باز نمايد.
بهترین بازیکن:
فرهاد مجيدى با آمدنش در نيمه دوم جانى تازه به استقلال داد تا اين تيم يك برد را پس از دو باخت متوالى برابر داماش تجربه نمايد. 
اتفاق های ویژه:
1) هواداران داماش به محض ورود تيم استقلال با خطاب قرار دادن پژمان نورى او را با شعار پژمان پولكى ... دروغ ميگن غيرتى مورد نوازش قرار دادند!
2)تشويق مداوم امير قلعهنوعى از سوى داماشى ها در ابتداى مسابقه از نكات جالب اين مسابقه بود.
3)جايگاه خبرنگاران ورزشگاه عضدى بر عكس بازى هاى حساس پيشين از نظم و انظباط قابل قبولى برخوردار بود.
4)ده درصد از ظرفيت ورزشگاه را به هواداران تيم استقلال اختصاص داده بودند كه در حدود هزار و پانصد نفر مشيدند.هر چند كه كل ورزشگاه به دليل رنگ پيراهن داماش به رنگ آبى در آمده بود.
5)زمانى كه مهدوى در يك موقعيت مناسب مى توانست مهاجمان داماش را صاحب توپ نمايد به دليل مصدوميت پژمان نورى توپ را به خارج فرستاد، كه موجب شد يك ورزشگاه صداى فريادشان به نشانه اعتراض به هوا بلند شود، البته به جز امير قلعه نوعى كه شديدا حركت مهدوى را مورد تشويق قرار داد.
 


تاريخ : شنبه 26 مرداد 1392 | 3:6 AM | نویسنده : کیانا |
تاريخ : سه شنبه 22 مرداد 1392 | 4:43 PM | نویسنده : کیانا |

 

شش طرح اقتصادی به همراه اول پیشنهاد شده که به زودی و در یک کنفرانس مطبوعاتی رونمایی می شود.

سایت گل – علی فتح اله زاده جلسه اتحادیه مدیران را به علت جلسه دیگری که داشت کمی زودتر ترک کرد.دلیل ترک این جلسه ملاقات او با مدیران همراه اول بود که از قبل برنامه ریزی شده بود.

در این نشست اعلام نشده ،فتح اله زاده شش پیشنهاد اختصاصی به مدیران همراه اول داده که با استقبال آنها مواجه شده.این پیشنهادات قرار است درآمدزایی بسایر خوبی برای استقلال داشته باشد.این نشست با پیشنهادات فتح اله زاده و قول همکاری و مساعدت این مجموعه به پایان رسید.استقلال قرار است هفته آینده پاسخ دریافتی را در کنفرانسی مطبوعاتی به اطلاع عموم برساند.

گویا فتح اله زاده قصد دارد یک بمب خبری بسیار داغ را نیز در این کنفرانس منفجر کند.منتظر باشید.



تاريخ : سه شنبه 22 مرداد 1392 | 4:25 PM | نویسنده : کیانا |

 

جام جهانی 2014 هنوز خیلی دور است و قبل از فکر کردن به جام جهانی مسائل مهمی مثل بارسلونا پیش رویمان داریم.

سایت گل- لیونل مسی در بدو ورود به کوالالامپور با کاروان باشگاه بارسلونا در کنفرانسی خبری شرکت کرد و از مسائل مختلف صحبت کرد.

مسی درمورد ارتباطش با نیمار در زمین مسابقه گفت:« من و نیمار درکنار هم خوب خواهیم بود. من پیش از این هم گفته بودم که درکنار هم خوب خواهیم بود. در خارج از زمین رابطه دوستانه خیلی خوبی داریم و در داخل زمین هم شروع به شناختن یکدیگر نموده ایم. نیمار بازیکن بزرگی است و شادی های زیادی را برای بارسلونا به ارمغان خواهد آورد. ما واقعا خوشحالیم که او اینجاست.»

مسی در مورد سطح و میزان آمادگی فردی اش هم صحبت کرد و گفت:« فصل گذشته هرطوری که بود به پایان رسید.همه می دانید که فصل برای من چطور بود. تابستان امسال بیشتر از سایرین کار کردم و به همین خاطر هم شرایط بهتری دارم. با وجودی که فصل گذشته مصدوم شده بودم، اما برنامه ریزی هایم برای این فصل هیچ تغییری نکرده.»

ستاره آرژانتینی بارسلونا در صحبت هایی درمورد چالشهای پیش رویش گفت:« جام جهانی 2014 هنوز خیلی دور است و قبل از فکر کردن به جام جهانی مسائل مهمی مثل بارسلونا پیش رویمان داریم.»

 از این به بعد مسی و سایر بازیکنان بارسلونا باید زیر نظر تاتامارتینو کار را دنبال کنند. مسی دراین رابطه گفت:« باید به بازیابی بپردازیم تا مثل سالهای قبل باشیم. باید فشار رو به جلو و بازیابی توپ خوبی داشته باشیم. تاتا کسی است که بیش از هر فرد دیگری براین موضوع تاکید دارد و با انگیزه های زیادی رو به جلو حرکت می کنیم.»



تاريخ : سه شنبه 22 مرداد 1392 | 4:9 PM | نویسنده : کیانا |

 

سرمربی تیم ملی برزیل براین باور است که مسی در حال حاضر قابل مقایسه با هیچ فرد دیگری نیست ولی معتقداست که نیمار درآینده خواهد توانست تا به سطح او برسد

سایت گل- لوئیس فلیپه اسکولاری سرمربی تیم ملی برزیل در صحبت هایی به انتخاب بهترین بازیکن دنیا پرداخته. او خیلی روشن و شفاف از لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن دنیا نام برد.

او در گفتگو با وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان در پاسخ به این سوال که چه کسی شایسته دریافت توپ طلای سال 2013 است گفت:« لیونل مسی. او برای یک یا دو سال دیگر بهترین بازیکن دنیا خواهد بود. مسی بازیکنی متعلق به تیم است. ولی تکنیک های فردی فوق العاده ای نیز دارد. او توانایی آن را دارد تا به تنهایی در یک بازی به پیروزی برسد.»

اسکولاری در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا نیمار می تواند برنده توپ طلا شود گفت:« الان که نیمار در اروپاست و در بارسلونا بازی می کند، می تواند به دنیا توانایی هایش را نشان دهد و موفقیت های مسی را تقلید کرده و در آینده به سطح مسی برسد. نیمار کیفیت لازم برای این کار را دارد. پیچیده ترین و سخت ترین کار این است که او بتواند با انسجام تاکتیکی بارسلونا تطبیق پیدا کند.»

سرمربی تیم ملی برزیل در ادامه درمورد ستاره های بایرن مونیخ که فصل گذشته با این تیم به قهرمانی سه گانه دست یافتندصحبت کرد و گفت:« ستاره های تیم آلمانی بیشتر به نوان بازیکنان تیمی خوش درخشیدند و دراین بازیها به دنبال اثبات توانایی های فردی نبودند. به همین خاطر هم آنها کمتر از مسی مدنظر قرار می گیرند.»

اسکولاری برای پپ گواردیولا، سرمربی جدید بایرن مونیخ آرزوی موفقیت کرد و گفت:« گواردیولا تصمیم فوق العاده ای گرفت. بایرن مونیخ تیمی تماشایی است. این ارزش زیادی دارد که سران بایرن سرمربی ای مثل گواردیولا را برگزیدند و این هم فوق العاده است. پپ یک سرمربی باکیفیت است.سرمربی اسبق بارسلونا ایده های فوتبالی اش را با شیوه کاری بایرن درهم خواهد آمیخت. چون او سرمربی واقعا باهوشی است. نظر من این است که این انتخاب به نفع هر دو طرف است.»

بخش پایانی صحبت های اسکولاری در مورد جام جهانی 2014 بود. او مطمئن است که برزیل قهرمان جام جهانی می شود:« ما درمقابل هوادارانمان قهرمان جام جهانی می شویم. البته به تیم های ملی آلمان، آرژآنتین، انگلیس، اسپانیا، هلند، ایتالیا و فرانسه هم احترام می گذارم.تمام تیمهای بزرگ به اینجا می آیند و می توانند قهرمان شوند و من به بازیکنان خودم اطمینان دارم. آنها وقتی که در بهترین فرم فیزیکی و تکنیکی باشند، می توانند مبدل به قهرمان دنیا شوند.»



تاريخ : سه شنبه 22 مرداد 1392 | 4:0 PM | نویسنده : کیانا |

جام ورزشی؛ داریوش ارجمند در خصوص درخشش سید مهدی رحمتی در بازی های اخیر استقلال اظهار داشت: «لقب عقاب آسیا برازنده سید مهدی رحمتی است. با همه بی مهری ها این مرد در درون دروازه استقلال می درخشد اما مربی تیم ملی، این پرتغالی مغرور، همچنان او را نمی بیند.»

 

وی افزود: «من از این پرتغالی مغرور می خواهم که دست از خاله خانباجی بازی دست بردارد. ببیند، ببیند که این سید بزرگوار چه می کند. من نه به عنوان یک کارشناس ورزشی که به عنوان یک هموطن، یک فوتبالدوست و یا یک کارشناس هنری می خواهم تا رحمتی به تیم ملی کشورم برگردد چرا که شایسته تر از او نه در ایران که در آسیا نیست.»

این بازیگر سینما و تئاتر در ادامه گفت: «من هیچ انس و الفتی با او ندارم اما اگر شایسته سالاری هست چه کسی بهتر از او می تواند از دروازه تیم ملی کشورم در جام جهانی دفاع کند؟ ای ورزشی نویس ها، ای وجدان های بیدار جامعه ورزش، من که یادم نرفته این پرتغالی مغرور وقتی در یک نشست خبری شما اسم رحمتی را آوردید او با بی احترامی تمام جلسه را ترک کرد. از شما می خواهم کاری کنید حق این سید بزرگوار به او داده شود و او به تیم ملی برگردد. شما می توانید در ورزش کارهای بزرگ انجام دهید و من این را به کرات دیده ام. جدا از رنگ ها آیا او محق به پوشیدن پیراهن تیم ملی نیست؟»

 

وی همچنین تاکید کرد: «او دیگر پنالتی چه کسی را باید بگیرد؟ او برای بازگشت چه باید کند؟ یادمان نرفته که برای تیم ملی نه با دست و پا که با ابرو و صورت هم توپ گرفت. من فامیل او نیستم، من دوستدارشم. از همه ورزشی نویس ها می خواهم کاری کنند که حق او پایمال نشود.»

ارجمند خاطر نشان کرد: «خوشحالم که توی مملکتم چنین دروازه بانی داریم. کسی که میلیون ها نفر را به وجد می آورد. کسی که جایش در تیم ملی است اما جایش را از او گرفته اند. او که سر به زیر و محجوب است اما چرا ما از او دفاع نکنیم؟»

 

وی افزود: «کاری ندارم که کی روش ما را به جام جهانی برده. فوتبال برای فوتبال به درد نمی خورد. فوتبال باید آدم بسازد همان طور که هنر باید آدم بسازد. من از ورزشی نویس ها می خواهم تمام انرژی خود را بگذارند برای بازگشت او که اگر او برنگردد حقی بزرگ پایمال شده است. گرچه می دانم در روحیه او ذره ای اثرگذار نبوده. او دارد کارش را می کند و پنالتی اش را می گیرد.»

دددددددددددمشششششششششششش    جیزززززززززززززززززز!!!!!!!



تاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392 | 9:2 PM | نویسنده : کیانا |

 سید مهدی رحمتی برد مقابل صبای قم را به مربی دروازه‌بان‌های استقلال تقدیم کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از ایسنا دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی این تیم برابر صبای قم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوبی بود. ما به خاطر بازی سختی که در شیراز داشتیم خسته بودیم و فاصله زمانی تا این بازی هم کم بود. بازیکنان شرایط خوبی نداشتند اما خوشبختانه سه امتیاز را به دست آوردیم.

وی ادامه داد: باید از حمید بابازاده تشکر کنم. من دو ماه به خاطر مصدومیت نمی‌توانستم خوب تمرین کنم اما در این یک ماه و سه هفته اخیر برای من زحمت زیادی کشید و تمام توپ‌هایی که گرفتم را در تمرین‌ها با او کار کرده بودیم. این بازی را به او تقدیم می‌کنم.

رحمتی درباره اینکه لباس‌هایش متعلق به چند شرکت تولیدی مختلف است گفت: بین دو نیمه هم به من گفتند که آقای فردوسی‌پور لطف کرده و درباره لباس‌های من صحبت کرده است. لباس من هیچ اسپانسری نداشت. اسپانسر شخصی خود من پوما است. ضمن اینکه مارک لباس من مجید نبود. مارک آل‌اشپورت متعلق به باشگاه است اما لطفی که کرده‌اند لباس‌های سه سال پیش را به ما داده‌اند و من هم مجبورم لباس‌های خودم را بپوشم.



تاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392 | 2:34 AM | نویسنده : کیانا |

 يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۳۰

مهاجم استقلال که در رختکن نیز از صحبت های بی‌پرده و گاهاً توهین آمیز قلعه نویی بی‌نصیب نمانده بود، در تونل ورزشگاه آزادی لب به اعتراض گشود و جالب اینکه مهدی رحمتی را مخاطب جملات نه چندان محترمانه اش قرار داد و سنگربان آبی ها را متهم به باند بازی کرد!
درگیری رحمتی و اکبرپور روی پلکان اتوبوس
 

شاید کمتر کسی پیش بینی می کرد که با وجود برد مقابل صبا و کسب سه امتیاز چنین حواشی ای گریبانگیر استقلالی ها شود.

به گزارش 
افکارنیوز ، همه چیز از نشست خبری بعد از بازی کلید خورد. جایی که امیر قلعه نویی، شماره ۱۰ تیمش را سیبل انتقادات قرار داد و مدعی شد بازیکنی که نامش را تریلی نمی کشد، در زمین قدم می زده است. سرمربی استقلال حتی صراحتا اعلام کرد که سیاوش اکبرپور را برای استراحت به خانه می فرستد. ادعایی که به نوعی اخراج موقت محترمانه محسوب می شد!

مهاجم استقلال که در رختکن نیز از صحبت های بی‌پرده  قلعه نویی بی‌نصیب نمانده بود، در تونل ورزشگاه آزادی لب به اعتراض گشود و جالب اینکه مهدی رحمتی را مخاطب جملات نه چندان محترمانه اش قرار داد و سنگربان آبی ها را متهم به باند بازی کرد! غرغر کردن های اکبرپور و جملاتی که بر زبانش جاری شد، خیلی زود کاسه صبر رحمتی را لبریز کرد و واکنش دروازه بان استقلال را به دنبال داشت. واکنشی که پای پلکان اتوبوس استقلالی ها تا پای درگیری فیزیکی هم پیش رفت و شاید اگر دخالت به موقع ایمان عالمی نبود، گرد و خاک عظیمی در تونل ورزشگاه آزادی بپا می شد!

رحمتی که از صحبت های مهاجم استقلال علیه خودش و قلعه نویی به شدت عصبانی شده بود برای اکبرپور خط و نشان کشید و در حالیکه توسط ایمان عالمی محاصره شده بود، با لفظی که به لحاظ اخلاقی قابل انتشار نیست، خطاب به اکبر پور گفت:... مطمئن باش حسابت را می رسم!

 



تاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392 | 2:23 AM | نویسنده : کیانا |
صفحه قبل 1 ... 103 104 105 106 107 ... 111 صفحه بعد
.: Weblog Themes By BlackSkin :.