حسن روشن درباره حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: «حرف هایی که باید زده شود در این مدت گفتم. قبل از بازی مدیر عامل باشگاه داد می زد 4 بر یک می بریم. من مدام گفتم خواب نمانید و غافل نشوید که گل بخورید اما کسی به خرجش نرفت. همان هم شد موقعیت ها را از دست دادند و باختند.»

 

وی ادامه داد: «استقلال خوب بازی کرد اما سئول بهتر بود که بازی را باخت. فوتبال ما همین است. به نظر من بازی 4 حالت داشت که در همه حالت ها سئول بهتر بود. وقتی یک بر صفر عقب افتاد، یک بر یک مساوی شد، 2 بر یک جلو افتادیم و وقتی 2 بر 2 مساوی شد. آنها هر کاری خواستند انجام دادند و استقلال را در زمین فلج کردند. تیم سئول خیلی راحت با 4 مهاجم و بسیار روان بازی کرد و انگیزه زیادی هم نداشت. فوتبال بازی کرد و برنده شد.»

 

 پیشکسوت استقلال درباره عملکرد مهدی رحمتی و گل اولی که او در بازی برگشت مقابل سئول دریافت کرد، تاکید کرد: «برایم جالب است که این دروازه بان بعد از هر گلی که دریافت می کند، می آید و بحث های دیگر مطرح می کند و پای وزارت ورزش را وسط می کشد. یکی نیست به این بچه بگوید فوتبال داخل زمین چه ربطی دارد به وزیر ورزش؟ تو اگر فوتبالیست هستی باید داخل زمین کارت را درست انجام دهی.»

 

روشن در ادامه عنوان کرد: «مشکل مهدی رحمتی این است که رقیب ندارد. همیشه گفته ام او باید رقیب داشته باشد تا آمادگی اش را حفظ کند. رحمتی به خاطر این ناآمادگی ناشی از نداشتن رقیب تیم ملی را از دست داد. رحمتی از اینکه رقیب ندارد، ضربه خورده است. محمد علی کلی هم وقتی می خواست مبارزه کند، برای خودش دو رقیب انتخاب می کرد و حتی این دو رقیب خودش را هم شکست می دادند.»

 

او در ادامه افزود: «زبانم مو درآورد از بس گفتم در فوتبال ایران باید دست به جوانگرایی بزنیم. نمی دانم چرا قلعه نویی به یک جوان مثل سیدحسین حسینی اعتماد نمی کند. شنیده ام او دروازه بان خوبی است و به نظرم این طور رحمتی هم خسته نمی شود و دیگر فکر نمی کند که در تمام بازی ها فیکس است.»

 

روشن با اشاره به قهرمانی استقلال در فصل گذشته خاطرنشان کرد: «اگر این تیم پارسال قهرمان شد روی هنر امیر قلعه نویی و شانس بود که این اتفاق افتاد. این قهرمانی به هیچ دردی نمی خورد چون ساختارسازی ندارد.»



تاريخ : سه شنبه 16 مهر 1392 | 11:5 PM | نویسنده : کیانا |

این قبول که حذف استقلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و عدم صعود به دیدار فینال، آبی پوشان را دچار یک شرایط عصبی کرده بود اما این وسط "مجتبی جباری" چه کار می کرد و چه گناهی داشت؟!

 

واقعا چه دلیلی داشت بعد از حذف استقلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، علی فتح الله زاده از سوال خبرنگار 90 درباره به چشم آمدن غیبت جباری در میانه میدان برآشفته شود و تخت سینه "حامد راستگو" بکوبد؟! یا اینکه سید مهدی رحمتی پرسش ها درباره کمبود مجتبی جباری را اراجیف بخواند؟!

 

شاید دلیل آن را باید در دقایقی پس از شکست استقلال مقابل اف سی سئول جستجو کرد که یکی از دوستان مجتبی جباری و همبازیان سید مهدی رحمتی با صدای بلند در راهروهای رختکن استقلال، گل اول کره ای ها را حاصل اشتباه و غرور گلر استقلال خواند و با صدای بلند گفت: «فقط ادعا دارند ولی از فاصله 30 متری گل چیپ می خورند و ...»

 

 طرف یک هافبک جنگنده است که رابطه بسیار خوبی با مجتبی جباری دارد و به همان نسبت با سید مهدی رحمتی دچار مشکل شده است. لطفاً اسمش را خودتان پیدا کنید. سخت است؟ یک کد دیگر می دهیم که این بازیکن از بازی مقابل اف سی سئول محروم بود ...

 

دیگر باید متوجه شده باشید! به هر حال دودستگی در استقلال چالش جدید امیر قلعه نویی است که جمع کردن آن در شرایط کنونی بسیار سخت به نظر می رسد.



تاريخ : سه شنبه 16 مهر 1392 | 10:57 PM | نویسنده : کیانا |

 کسی که آندرس را می شناسد، می داند که او 18 سال است که در بارسلوناست و الان که 29 ساله است هیچ تردیدی در گفته هایش ندارد

سایت گل- خوسه آنتونیو اینیستا، پدر آندرس اینیستا در گفتگو با شبکه رادیویی «لاسارسا» هر گونه نگرانی ها در مورد احتمال جدایی پسرش از تیم کاتالان را از میان برده

او در این گفتگوی کوتاه احتمال جدایی پسرش از تیم کاتالان را رد کرده و بدین ترتیب به نگرانی های موجود در میان هواداران تیم آبی اناری پوش پایان داده.

پدر اینیستا در پاسخ به این سوال که آیا پسرش دوست دارد فوتبالش را در باشگاه بارسلونا به پایان برده و یا ممکن است نظرش را تغییر دهد گفت:« کسی که آندرس را می شناسد، می داند که او 18 سال است که در بارسلوناست و الان که 29 ساله است هیچ تردیدی در گفته هایش ندارد.»

پدر اینیستا در ادامه گفت:« آندرس هنوز هم در سبک بازی بارسلونا بازیکن مهمی است. پرونده کارهای آندرس در دست رامون سوسترس، مدیر برنامه های اوست و هرچه من در مورد اخباری درمورد آینده اش بگویم، شاید با واقعیت تطبیق نداشته باشد.»



تاريخ : سه شنبه 2 مهر 1392 | 7:43 PM | نویسنده : کیانا |

 

فکر می کنم دلیل پیشرفت فوتبال کره تعداد فراوان لژیونرهای آنها در اروپا است و این موضوع باعث شده که فوتبال کره پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشد

سايت گل - آندرانیک تیموریان كه حالا در ميدان سئول هم يكي از بازيكنان شناخته شده ميدان براي كره اي ها به حساب مي آيد ، به عنوان نماینده بازیکنان استقلال در کنفرانس خبری پیش از مسابقه مقابل سئول حاضر شد و به سوالات خبرنگاران کره ای پاسخ داد . تیموریان در این نشست درباره تیم سئول گفت :«آنها تیم خوبی هستند مثل ما ، همین که دو تیم به این مرحله رسیدند نشان می دهد که شخصیت قهرمانی آسیا را دارند . هر دو تیم تصمیم دارند به فینال بروند و من امیدوارم که استقلال در نهایت برنده این دوئل باشد . ما به دنبال این هستیم که با نتیجه خوب به تهران برویم و آماده بازی برگشت بشویم

 

آندو در پاسخ به سئوال خبرنگار کره ای درباره تعداد فراوان ملی پوشان دو تیم و اینکه آیا این جدال دوباره بین تیم های ملی دو کشور است ، گفت : « این مقایسه اشتباه است . نه می توان تیم ملی ایران را تیم استقلال مقایسه کرد و نه تیم ملی کره جنوبی را با تیم سئول ، اینها دو موضوع متفاوت هستند . فقط حضور ملی پوشان فراوان باعث می شود که حساسیت بازی بیشتر شود و احتمالا تماشاگران از مسابقه بیشتر لذت ببرند

همچنین تیموریان درباره کیفیت فوتبال کره جنوبی گفت : « شکی نیست که کره جنوبی فوتبال با برنامه ای دارد و این موضوع در اکثر باشگاه ها و تیم ملی آنها نمود دارد . من فکر می کنم دلیل پیشرفت فوتبال کره تعداد فراوان لژیونرهای آنها در اروپا است و این موضوع باعث شده که فوتبال کره پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشد . من مطمئنم که اگر لژیونرهای کره به اروپا نمی رفتند و در اینجا می ماندند ، بدون تردید فوتبال کره امروز در سطح پایینی قرار داشت . بازی در اروپا سطح بازیکن را بالا می برد



تاريخ : سه شنبه 2 مهر 1392 | 7:33 PM | نویسنده : کیانا |

 

آخرین تمرین تاکتیکی تیم استقلال در شهر سئول، از ساعت 19:30 به وقت محلی آغاز شد

سايت گل - آخرین تمرین تاکتیکی تیم استقلال در شهر سئول، از ساعت 19:30 به وقت محلی آغاز شد. تمرینی که در زمین جام جهانی شهر سئول انجام گرفت.

*بارش نم‌نم باران، فضای تمرین استقلال را تحت تاثیر قرار داده بود تا جایی که بازیکنان تمرینات تاکتیکی خود را زیر بارش باران انجام دادند.

*علي فتح‌الله‌زاده، مقداد نجف‌نژاد و مسوولان تیم استقلال این نوبت تمرینی را از نزدیک نظاره‌گر بودند.

*مهدی رحمتی سنگربان استقلال بدون مشکل زیر نظر حمید بابازاده تمرینات اختصاصی دروازه‌بانی را دنبال کرد.

*حدود 15 هوادار ایرانی از نزدیک تمرین استقلال را نظاره‌گر بودند.

*ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا هم تمرین استقلال را با توجه به اینکه آخرین تمرین رسمی تیم بود، از نزدیک شاهد بود.

*کیفیت چمن ورزشگاه جام‌جهانی سئول خصوصا در گوشه‌های زمین، نارضایتی استقلالی‌ها را در پی داشت.



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 2 مهر 1392 | 6:49 PM | نویسنده : کیانا |

 

آهااااااااااااااااایییییی اونایی که میرن ورزشگاه:::::::

لطفا از سید مهدی حمایت کنین!!!!!!

 



تاريخ : یک شنبه 24 شهريور 1392 | 3:47 PM | نویسنده : کیانا |

 

 داوردر این دیدار جنجالی ظاهر شد و تصمیماتی بحث‌برانگیز گرفت.

سایت گل – بارسلونا در بازگشتی دراماتیک توانست سه بر دو سویا را شکست دهد. هر کدام از دو تیم می‌توانست در دقایق پایانی برنده بازی شود و این بارسا بود که البته به شکلی جنجالی برد را از آن خود کرد.

سویا به این ترتیب در این فصل هنوز بردی کسب نکرده است.

مردان اونای امری شروع دشواری داشتند و بارسا موقعیت‌های خوبی را در دقایق ابتدایی از دست داد. لیونل مسی در نیمه اول خوب نبود ولی نیمار عالی بود و بارها خطرساز شد. سرانجام در دقیقه 36 بود که دروازه سویا باز شد. سرخیو بوسکتس سانتری انجام داد که با ضربه سر دنی آلوز در تیر دورتر به گل تبدیل شد.

در نیمه اول امبیا، بازیکن کامرونی سویا بسیار خوش‌اقبال بود که اخراج نشد. او در یک صحنه نیمار را با دو دست پرتاب کرد ولی داور ترجیح داد کارت زرد دوم را به او ندهد.

سویا در نیمه دوم در دقیقه 64 توپ را به تور دروازه ویکتور والدس رساند. کالا روی یک کرنر با ضربه سری زیبا توپ را به درون دروازه فرستاد اما داور در تصمیمی بسیار سخت‌گیرانه اعلام کرد که او جرارد پیکه را هل داده است و گل صحیح نیست.

سویا به حملاتش ادامه داد و بارسا هم در حملاتش خطرناک بود، هرچند که موقعیت‌های بسیاری را از دست می‌داد. اما لیونل مسی در دقیقه 80 سرانجام نبوغ خود را نشان داد و گل زد. نیمار با پاسی عالی توپ را از سمت چپ به مسی رساند و او با ضربه‌ای دقیق توپ را به بالای دروازه حریف کوبید.

سویا دست‌بردار نبود و در دقیقه 80 به گل رسید. ویتولو با حرکتی عالی بازیکنان بارسا را جا گذاشت و توپ را به ایوان راکیتیچ سپرد و این بازیکن که بسیار پرتلاش ظاهر شده بود با ضربه‌ای دقیق دروازه والدس را باز کرد.

کوکه در دقیقه 90 بازی را به تساوی کشاند. کرنر راکیتیچ به این مدافع رسید و او سرضرب و با بغل پایی تماشایی توپ را به گل تبدیل کرد.

در دقیقه 92 بود که مارکو مارین با شوتی کات‌دار و تماشایی نزدیک بود درام را به اوج برساند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. در آن سو اما اتفاق دیگری می‌افتاد. لیونل مسی در دقیقه 94 یک‌تنه فرار کرد و ضربه‌ای زد که بتو ناقص برگرداند و الکسیس سانچس در برگشت توپ را به گل تبدیل کرد. به نظر می‌رسید مسی در جریان این گل روی مدافع حریف خطا کرده باشد و همین باعث شد بازیکنان نیمکت‌نشین سویا با حرکات خاصی به داور اعتراض کنند. بازی به این ترتیب با جنجال به پایان رسید.



تاريخ : یک شنبه 24 شهريور 1392 | 8:49 AM | نویسنده : کیانا |

 

شعــر پائینــی با خــط نستعــلیق نوشتهــ شــده


وتــو یهـ قــاب تـو اتـاق سیــد مهــدی نصــب شــده

بــرای تنهـــا خواهـــرم



آنقدر فریــاد میزنـــم تا گـوش دنیــا کــر بشهــــــــ....

 


آنقدر میگم تا شاید چشم خدا هم تر بشهـــــــــ...


آنقـدر میگـم تا صـدام برسهــــــــ بهـ کـل زمیــن...


دعــا کنیــم دعــا کنیــم مونـــا بیــاد....

وگفتهــــ و ناگهــ هــای سولمــاز همســر سیـــد مهـــدی:

مهــدی خیـــــــــلی به مونـا وابستهـ بوده و وقتـی کهـ فـوت کرده خیلـی

ضربهـ خورده.


وتو خونمـون هـم یکـی ازاتـاق هـامـون رو اختصــاص دادیـم به وسایـل مونـا!

بعداز سولمـازپرسیـدن که اذیـت نمیشی بااون وسایل؟

 ی سـری کهـ علی منصـوریان وزنـش اومـدن خونمـون وقتـی اتـاق مونـارو


دیـدن خیـلی حال خانومـش بـدشـد.ولی واسهـ مـن و مهــدی بـودن ایـن


وسایـل لــذت بخشهـ و جزئــی از زندگــی ماشـده واینجــوری حضـورمونـا رو


کنارمـون حـس میکنیـم

و ایـن بــود 12میـن سـال در گذشـت مــونای عزیـــــــز


فاتحهـــ برا آبجیـــ مونا فراموش نشهــ

منبع:ღ هواداران عقاب آسيا*مهدي رحمتي



تاريخ : شنبه 23 شهريور 1392 | 7:49 PM | نویسنده : کیانا |

 

سید مهدی رحمتی پس از شکست استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و هر دو تیم موقعیت های خوبی خلق کردند اما واقعیت این است که به خاطر دل خود و مردم بازی می کنیم چون اصلا تمرکز نداریم.

وی افزود: نمی دانم چگونه بگویم اما کادرفنی ما فقط ۳۰ درصد از قرارداد فصل گذشته خود را گرفته است. نمی خواهم با این صحبت ها باخت را توجیه کنم ولی وقتی می بریم و می بازیم هیچ فرقی نمی کند چون هیچ اتفاقی نمی افتد.

رحمتی ادامه داد: سال گذشته قهرمان شدیم و من مصاحبه کردم و گفتم که چرا خبری از مسئولان وزارت ورزش نیست. همین امسال وقتی به سپاهان باختیم گفتم که به وزارت ورزش باختیم و چرا خبری از حامی این تیم نیست. آقایان اگر نمی توانید تیم را به بخش خصوصی واگذار کنید. حالا هم که دولت عوض شده و تا وزیر نیاید چیزی مشخص نمی شود.

دروازه بان استقلال با انتقاد از مسئولان وزارت ورزش گفت: مگر غیر از این است که ما حساس ترین بازی را روز چهارشنبه در پیش داریم؟ استقلال تیم ملی ایران است ولی بزرگترین لطمه را از وزارت ورزش در ابتدای فصل خوردیم چون اگر پول می دادند تیم ما خوب و به موقع بسته می شد.

رحمتی تاکید کرد: شما ببینید تیم ما به خاطر دیر بسته شدن دچار مشکل شده و بازیکنان ملی مدام مصدوم می شوند چون در ابتدای فصل تکلیفشان مشخص نبود واقعا از این وضعیت خسته شده ایم و اگر نمی توانند تیم را به شهرداری، بانک و یا جایی بدهند که از پس ساپورتش بر بیایند.

 

الهههههههههههههههی من واااااااااااسهههههههههه دااااداااشممممم بممیییییررررررررررم



تاريخ : شنبه 22 شهريور 1392 | 11:51 PM | نویسنده : کیانا |
تاريخ : پنج شنبه 21 شهريور 1392 | 4:59 AM | نویسنده : کیانا |
صفحه قبل 1 ... 101 102 103 104 105 ... 111 صفحه بعد
.: Weblog Themes By BlackSkin :.