علیرضا منصوریان بعد از بررسی و گفت‌وگو با روزبه چشمی پیرامون این بازیکن تصمیم گیری خواهد کرد.


 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، علیرضا منصوریان روز گذشته با حضور در کلینیک باشگاه استقلال آخرین وضعیت روزبه چشمی را از کادر پزشکی تیم استقلال جویا شد. در این دیدار دکتر نوروزی آخرین وضعیت هافبک مصدوم استقلال را به سرمربی جدید آبی پوشان توضیح داد.

 

 

وی در این گفت‌وگو به منصوریان گفت: با توجه به عملی که روزبه چشمی انجام داده و اینکه این بازیکن باید قطعا از لحاظ عضلانی به شرایط ایده آل برسد چشمی حداقل تا آذرماه نمی‌تواند استقلال را همراهی کند.

 

این بازیکن دو ما و نه روز است که زیر نظر کادر پزشکی استقلال در کلینیک مشغول درمان است و به همین دلیل باید تا آذرماه برای بازگشت به میادین تحت درمان باشد.

 

منصوریان بعد از شنیدن اظهارات رئیس کمیته پزشکی باشگاه استقلال با روزبه چشمی صحبت کرد و جویای احوال وی شد. قرار است منصوریان در خصوص این بازیکن تصمیم گیری کند و شایعه شده سرمربی استقلال تا نیم فصل که چشمی نمی‌رسد او را از فهرست خارج کرده و دوباره در نیم فصل دوم وی را به لیست آبی پوشان اضافه کند.

 



تاريخ : چهار شنبه 19 خرداد 1395 | 4:51 PM | نویسنده : کیانا |

 

سرپرست فصل گذشته تیم فوتبال استقلال ادعا می کند که منصوریان هنوز لیستی برای بازیکنان خروجی خود تهییه نکرده است.


 

منصور پورحیدری در این باره به "ورزش سه" گفت: من چند روزی گرفتار مسائل شخصی بودم و تنها دقایقی فرصت کردم که با منصوریان صحبت کنم. تا جایی که من می دانم منصوریان هنوز تصمیم نهایی در مورد لیست خروجی اش نگرفته است و قرار است امشب یا فردا ما جلسه ای برگزار کنیم و در پایان جلسه من راحت تر می توانم جواب شما را بدهم.


او در مورد این که گفته می شود تعدادی از بازیکنان قدیمی استقلال در لیست خروج منصوریان قرار دارند هم گفت: من چیزی نشنیده ام. به هرحال بازیکنانی که به آخر فوتبالشان رسیده اند طبیعی است که بروند و هرسال هم این اتفاق ها می افتد اما به هرحال به طور قطع منصوریان بازیکنانی که نیاز داشته باشد را نگه می دارد.

 


سرپرست فصل گذشته استقلال در مورد اینکه وزیر ورزش اعلام کرده است بازیکنان جدید این تیم قراردادهای نجومی امضا کرده اند هم گفت: هرگز چنین چیزی درست نیست. استقلال اصلا از این پول ها ندارد که به بازیکنانش پول های میلیاردی بدهد.


پورحیدری در باره اینکه بازیکنان جدید این تیم هنوز پولی بابت پیش قراردادشان دریافت نکرده اند و این مساله ممکن است دردسرساز شود هم گفت: این موضوع مهم نیست و صد در صد باشگاه تا زمان ثبت قراردادشان مبلغ توافق شده را به آنها می دهد. از این بابت نگرانی وجود نخواهد داشت.



تاريخ : چهار شنبه 19 خرداد 1395 | 4:50 PM | نویسنده : کیانا |

 

استقلال با شرکت تولد کننده لباس هایش برای فصل آینده قرارداد امضا کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، استقلال بعد از یک فصل همکاری با شرکت 361 درجه قرارداد خود را با این کمپانی تولید پوشاک ورزشی فسخ کرد و از این به بعد شرکت لی نینگ لباس های استقلال را برای فصل آینده در تمام رده ها تولید خواهد کرد.


لی نینگ اسپانسر کمیته ملی المپیک هم هست و بهرام افشارزاده به واسطه رابطه نزدیکش با این کمیته با این برند برای فصل آینده قرارداد امضا کرده است.

 

 

 

 



تاريخ : چهار شنبه 19 خرداد 1395 | 4:45 PM | نویسنده : کیانا |

 

لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین، امروز هم جدا هم از سایر اعضای تیمش تمرین کرد.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، ستاره بارسا به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر، نتوانست تیمش را در پیروزی 2-‏‏1 مقابل شیلی همراه کند و اکنون جراردو مارتینو، سرمربی آلبی سلسته امیدوار است که او بتواند خودش ‏را به دیدار روز جمعه مقابل پاناما برساند. ‏

 

 


با این وجود، او امروز هم جدا از هم تیمی هایش در تمرین شرکت کرد و به نظر می رسد که او هنوز راه ‏زیادی تا رسیدن به آمادگی دارد .‏ لوکاس بیلیا، هافبک لاتزیو هم دیگر بازیکنی بود که امروز به طور انفردی تمرین کرد. او که از ناحیه ‏همسترینگ آسیب دیده، دیدار با شیلی را از دست داد.‏



تاريخ : چهار شنبه 19 خرداد 1395 | 4:39 PM | نویسنده : کیانا |

 

لوئیس انریکه در کتابی که فروشش صرف امور خیریه خواهد شد، در مورد روش جالبش برای کاهش استرس و فشار روانی صحبت کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، انریکه دو فصل پیش هدایت بارسلونا را بر عهده گرفت و تاکنون با این تیم فاتح 8 جام شده است. او در اولین فصل حضورش تا آستانه اخراج نیز پیش رفت و برای مقطعی با مسی به مشکل برخورد کرده بود.

 

 

 

انریکه که همواره با روانشناس مخصوصش در ارتباط است، در این کتاب که نقل قول هایی از 41 شخصیتی که در دوی ماراتون شرکت کرده اند آورده شده، در مورد روشش برای مقابله با استرس گفت:" دویدن و دوچرخه سواری بهترین تراپی برای من هستند. اینکه به خودتان چیزی که دوست دارید را هدیه کنید، بهترین راه مقابله با فشارهای روانی است.

وقتی می دوم، انواع و اقسام تاکتیک های مختلف را در ذهنم مرور می کنم. در هنگام دویدن، خودم را از فشار خارج می کنم و به یک آرامش واقعی می رسم. در بدترین روزها و در بدترین فشارها به دویدن پناه می برم و اکثر مواقع نیز نتیجه گرفته ام."

 



تاريخ : چهار شنبه 19 خرداد 1395 | 4:37 PM | نویسنده : کیانا |

 

ستاره آرژانتینی پیراهن های اختصاصی و امضا شده برای ساشا و مالیا، دخترهای باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، فرستاد.


 

به گزارش "ورزش سه"، اوباما در سفر اخیرش به آرژانتین، فاش کرد که دخترانش از او خواسته اند ملاقاتی با لیونل مسی ترتیب بدهد اما به دلیل حضور او در اردوی آلبی سلسته، این اتفاق رخ نداد. اکنون ستاره بارسا با فرستادن پیراهن هایی که نام ساشا و مالیا روی آن نوشته شده، آنها را به بخشی از آرزوی شان رساند.




تاريخ : شنبه 14 فروردين 1395 | 3:22 PM | نویسنده : کیانا |

 

کاپیتان استقلال پاسخ سرمربی سابق این باشگاه را داد.


 

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی روز گذشته با حضور در برنامه شب‌های فوتبالی پرده از اختلافش با مهدی رحمتی کاپیتان فعلی استقلال برداشت. او مدعی شد که برای بازگشت رحمتی به تیم‌ملی پادرمیانی کرده است و هیچ مشکلی با او نداشته.  او در ادامه ادعا کرد که مهدی رحمتی زمان تمدید قرارداد با استقلال شرط کرده بوده که حمید بابازاده باید به عنوان مربی دروازه‌بان‌های استقلال انتخاب شود و کریم بوستانی باید از این تیم جدا شود و چون این فراتر از درخواست یک بازیکن بوده او قبول نکرده است. 

اما مهدی رحمتی که در این سال‌ها نشان داده هرگز حاضر نیست رابطه‌اش را با امیر قلعه‌نویی بهبود ببخشد امروز پاسخ تندی در صفحه اینستاگرام خود به اظهارات سرمربی فعلی تراکتورسازی داد: بازی‌های نخ‌نما شده، نقشه‌های تکراری با نقاب‌های فریبنده. اما من و هواداران واقعی استقلال امروز به فوتبال نرسیدیم که فریب این ترفندها را بخوریم. بعد از بازی با پدیده حرف‌هایی زدم که خیلی زود نشانه‌هایش را دیدیم. واقعیت و مستندات افشا خواهد شد پس فعلا به استقلال فکر می‌کنیم تا به  وقتش خاطرات شنیدنی از افراد و اطرافیانشان را تعریف کنیم و نقاب از چهره آنها برداریم. حرف نزده را همیشه می‌توان زد.


 

 



تاريخ : شنبه 14 فروردين 1395 | 3:0 PM | نویسنده : کیانا |

 

یوهان کرویف، اسطوره هلندی،‌ نه تنها بارسا را دچار تغییر تحولات بزرگ کرد، بلکه دیدار بزرگ فوتبال اسپانیا یعنی ال‌کلاسیکو را نیز دستخوش تغییرات زیادی کرده است.


 

به گزارش "ورزش سه"،‌ پیش از حضور او در بارسا در سال 1973،‌رئال مادرید با اختلاف نسبت به رقیب خود،‌هم در آمار جام‌های کسب کرده و هم پیروزی های رو در رو پیشتاز بود. حضور ستاره هلندی باعث شد تا دشمن قدیمی رئال،‌جانی تازه بگیرد.
داستان شماره 14 افسانه ای در تقابل با رئال حتی پیش از حضورش در بارسلونا شروع شد. پیش از سال 1973، آژاکس با درخشش کرویف 3 قهرمانی پیاپی اروپا را کسب کرده بود. با باز شدن مرزهای فوتبال اسپانیا،‌نقل و انتقالات شروع شد و تیم‌های اسپانیایی به دنبال جذب ستاره‌های جدید در فوتبال هلند بودند. سرآمد این تیم ها رئال بود که برای جانشینی آلفردو دی آستفانو،‌به دنبال جذب کرویف بود. دو باشگاه آژاکس و رئال بر سر این انتقال به توافق رسیدند و به نظر کار تمام بود ولی تنها یک موضوع بود که این انتقال را به هم زد؛ تمرد کرویف.  کرویف از مدیریت باشگاه ناراضی بود و از انتقال به "کاسابلانکا" سر باز زد. اینجا بود که بارسا وارد صحنه شد. کرویف بر انتقال به بارسا پافشاری کرد و پس از مذاکراتی سخت،‌باشگاه کاتالان با پرداخت 60 میلیون پزوتا،‌ستاره هلندی را جذب کرد.





کرویف در فصل اول حضورش در بارسا مقابل رئال آمار خوبی داشت. او در بازی اولش گلزنی کرد و کاتالان‌ها معقتدند که گل دوم او به رئال،‌یک نقطه عطف در تاریخ باشگاه‌شان است. بارسا در آن بازی موفق شد 5-0 رئال را در جهنم سوزانش یعنی برنابئو شکست دهد. خوان مانوئل آسنسی گل اول را در دقیقه 30 به ثمر رساند و 9 دقیقه بعد،‌کرویف توانست گل دوم را که یکی از بهترین گل‌های تاریخ ال‌کلاسیکو هاست بزند و در همان دومین تقابلش با رئال،‌قدرتش را به رخ این تیم بکشد.
در سال 1975، رینوس میشل نیمکت بارسا را ترک کرد تا انگیزه های کرویف برای ادامه در بارسا به حداقل برسد. نه فقط جدایی مربی که به خوبی او و فوتبالش را درک می‌کرد،‌ بلکه شکست در فینال جام جهانی مقابل آلمان غربی ناراحتی عمیقی در کرویف به وجود آورده بود. در حالی که بسیاری معتقدند میشل کسی بود که زمینه ساز حضور کرویف در نوکمپ بود،ولی تمجید ها باید به سوی ویک باکینگهام برود،‌کسی که او را در هلند کشف کرد و پایه گذار فلسفه ای بود که در حال حاضر در بارسا جاری است. گفته می‌شد جدایی رینوس ضربه بزرگی به کرویف خواهد زد ولی در عمل،‌برعکس این اتفاق رخ داد.
در هر صورت،‌سرمربی هلندی فصل بعد به نیمکت بارسا برگشت و آبی اناری ها در دیدار رفت،‌3-1 در ال‌کلاسیکو به پیروزی رسیدند و در دیدار برگشت به تساوی 1-1 تن دادند. یکی از بهترین بازیکنان تاریخ اروپا در هر دو بازی گلزنی کرد. او نتایج ال‌کلاسیکو ها را به نفع بارسا چرخاند. 8 بازی انجام داد که در 4 بازی آن به پیروزی رسید، در دو بازی به تساوی دست پیدا کرد و دو شکست به دست آورد. او سه گل زد و در عرض 5 سال،قهرمان لالیگا و کوپا دل ری شد.
او پس از بارسا مدتی به آمریکا رفت،‌سپس به لوانته پیوست و در نهایت به هلند بازگشت. او کفش‌هایش را آویخت و مربی گری را شروع کرد،‌یک تصمیم هوشمندانه. در ابتدای فصل 89-1988 به بارسلونا بازگشت و انتقالی در این تیم به وجود آورد که امروزه نیز شاهد اثرات آن هستیم. اگر ارزش‌های او به عنوان بازیکن فوق‌العاده بود، میراث او به عنوان مربی بی نظیر بوده است.




او در 16 ال‌کلاسیکو هدایت بارسا را بر عهده داشت که در 7 بازی به پیروزی رسید،‌4 تساوی کسب کرد و 5 شکست نیز در کارنامه دارد که همچنان آمار مثبتی برای اوست. بدون تاثیرگذاری او در آن دوره،‌ بارسلونا امروز در جایگاه فعلی اش قرار نداشت. در دهه 90،‌بارسلونا اولین قهرمانی اروپا را به دست آورد و با بازی‌های زیبایش هواداران زیادی جذب کرد. کرویف بارسا را به نقشه فوتبال دنیا آورد و  یک اثر بزرگ خلق کرد: او آبی اناری‌ها را از زیر سایه رئال مادرید بیرون کشید.
کسی که روز شنبه در ال‌کلاسیکو، مراسم ویژه ای برایش برگزار خواهد شد،‌درباره اسطوره تیم رقیبش یعنی دی‌استفانو گفته بود:" من همیشه هوادار دی استفانو بودم. تنها کسی که در تمام طول عمرم از او درخواست امضا کردم،‌دی استفانو بود." مسلما کرویف بیش از هر کس دیگری روح این دیدار جذاب و تاریخی را درک کرده است.


تاريخ : شنبه 14 فروردين 1395 | 2:51 PM | نویسنده : کیانا |

 

روزنامه‌های امروز اسپانیا،تیترهای اصلی خود را به ال‌کلاسیکو اختصاص داده اند.


 

به گزارش "ورزش سه"،‌تقابل دو تیم بارسلونا و رئال مادرید،‌تیتر یک روزنامه‌ها را به خود اختصاص داده است.
 




روزنامه مارکا چاپ مادرید با تیتر " ال‌کلاسیکو هیچگاه فراموش نمی‌شود" به تقابل زیدان و انریکه به عنوان مربیان رئال و بارسا اشاره دارد.




روزنامه آ.اس چاپ مادرید نیز صفحه اول خود را به دیدار امروز رئال مادرید و بارسلونا اختصاص داده است.




روزنامه موندو دپورتیوو با تیتر " از برو، بازیکن و لذت ببر" از بازیکنان بارسا خواسته به خاطر یوهان کرویف، در دیدار امشب به پیروزی برسند.




روزنامه اسپورت با تیتر " امروز با 12 یار بازی می‌کنیم" به مراسم درنظر گرفته شده برای یوهان کرویف و درگذشت او پرداخته است.


تاريخ : شنبه 14 فروردين 1395 | 2:49 PM | نویسنده : کیانا |

 

بارسلونا و روال مادرید بار دیگر جدالی نفس گیر را مقابل یکدیگر در دیدار موسوم به ال کلاسیکو برگزار می کنند.


 

به گزارش "ورزش سه"، اختلاف 10 امتیازی در صدر جدول شاید از لحاظ رقابتی دیدار بارسلونا و رئال مادرید را تحت تاثیر قرار داده باشد، اما حساسیت های موجود این دیدار کلاسیک باعث می شود تا هر دو تیم با تمام قوا و نیرو وارد میدان شوند.

ترکیب احتمالی بارسلونا

بارسلونا پس از دیدارهای ملی هفته گذشته با خبرهای بد و خوب متفاوتی رو به رو شد. خبر خوشحال کننده این بود که لیونل مسی، لوئیس سوارز و نیمار همگی بدون هیچ مصدومیتی و با آمادگی کامل به اردوی بارسلونا بازگشتند اما خبر بد مصدومیت شدید جرمی متئو بود که باعث شد این مدافع فرانسوی ادامه فصل را از دست بدهد. مصدومیت متئو از این لحاظ برای بارسلونا ناگوار است که این بازیکن ذخیره اول تمامی مدافعان بارسلونا محسوب می شود. با این حال ترکیب اصلی خط دفاع انریکه دچار تغییر نخواهد شد و او با چهار مرد همیشگی اش یعنی آلبا، پیکه، ماسکرانو و دنی آلوس وارد میدان می شود. در خط میانی مطابق انتظار شاهد حضور بوسکتس، اینیستا و ایوان راکیتیچ در کنار یکدیگر هستیم و خط حمله بارسلونا نیز همچون همیشه با مثلث MSN تزیین خواهد شد.





ترکیب 
احتمالی رئال مادرید

بازگشت راموس به آمادگی باعث شده تا زیدان با خیالی آسوده از زوج او و په په در مرکز خط دفاعی استفاده کند. مارسلو همچون همیشه انتخاب اول در سمت چپ خط دفاعی خواهد بود و دانیلو نیز در سمت راست قرار خواهد گرفت. در خط میانی احتمال حضور کاسمیرو بالا است و این هافبک در کنار تونی کروس و لوکا مودریچ به میدان خواهد رفت. در خط حمله نیز ما بار دیگر شاهد مثلث BBC خواهیم بود که قصد دارد رقابت نزدیکی با بهترین مثلث فعلی فوتبال دنیا در خط حمله داشته باشد.





بارسلونا چگونه می تواند به رئال ضربه بزند؟

نقطه ضعف اصلی رئال مادرید همان طور که از آمار پیدا است، خط دفاعی این تیم است. رئال بیشتر از تمامی تیم هایی که در رتبه های اول تا چهارم حدول رده بندی لالیگا قرار گرفته اند، گل دریافت کرده و همین مسئله وضعیت ناپایدار خط دفاعی را اثبات می کند. دانیلو هنوز نتوانسته تبدیل به آن مدافع مورد انتظار شود و مارسلو نیز همواره تمایلات هجومی اش باعث می شود تا در خط دفاعی فضای زیادی را برای حریفان خالی بگذارد. کاسمیرو گرچه نشان داده بهتر از تونی کروس می تواند در پست هافبک تدافعی بازی کند اما دیدارهایی همچون دیدار مقابل رم نشان می دهد که این بازیکن نیز هنوز در برابر تیم های قدرتمند گزینه قابل اتکایی به حساب نمی آید.






رئال چگونه می تواند به بارسا ضربه بزند؟

تیم هایی که در فصل جاری توانسته اند با پرس سنگین، سرخیو بوسکتس و مدافعان بارسلونا را تحت فشار قرار دهند، همواره موفقیت بهتری مقابل بارسا داشته اند. رئال مادرید نیز در دیدار ال کلاسیکو باید روی فشار مثلث خط حمله اش روی خط دفاعی بارسا و همچنین سرخیو بوسکتس حساب کند. کریم بنزما می تواند در دیدار شنبه شب نقشی کلیدی را با تحت فشار قرار دادن سرخیو بوسکتس در جلوی خط دفاع ایفا کند و گرت بیل و کریس رونالدو نیز باید شب پر فشاری را سپری کنند.

نبردهای کلیدی:

گرت بیل - جوردی آلبا


جوردی آلبا به علت مصدومیتی که دارد در بهترین شرایط خود نیست و این مسئله می تواند در جدال مقابل گرت بیل کلیدی باشد. آلبا سرعت مقابله با بیل را دارد اما از لحاظ فیزیکی با توجه به مصدومیتش کار می تواند برای او دشوار شود. انریکه مجبور است از آلبا استفاده کند چرا که گزینه مورد اعتمادی برای جانشینی با توجه به مصدومیت متئو و همچنین آدریانو، ندارد.





سرخیو راموس - لوئیس سوارز

سوارز چندی پیش از راموس به عنوان یکی از 3 مدافع سرسخت دنیا یاد کرده بود و او بار دیگر باید جدال مقابل این مدافع اسپانیایی را بپذیرد. راموس در بهترین فصل دوران حرفه ایش قرار ندارد اما تجربه و استاندارد  همواره بالایش می تواند به کمک رئال بیاید.

ایوان راکیتیچ - تونی کروس

تونی کروس مجددا به پست مورد علاقه خود بازگشته و فرصت بیشتری برای حرکت رو به جلو پیدا می کند. ایوان راکیتیچ در بارسلونا نیز بازیکن مهمی در پر کردن فضاهای خط میانی محسوب می شود. جدال کروس به جلو آمده و راکیتیچ می تواند از جدال های مهم دیدار ال کلاسیکو باشد.


نیمکت ذخیره ها:

وضعیت رئال مادرید بدون شک با توجه به مهره هایی همچون خامس رودریگس، ایسکو و لوکاس وازکز روی نیمت از بارسلونا بهتر است. نیمکت ضعیف بارسلونا همواره از مسائلی بوده که مورد انتقاد  قرار می گیرد. با این حال به قدری 11 مرد درون زمین برای بارسلونا فوق العاده کار می کنند که هیچ گاه این مسئله به چشم نمی آید. باید دید در ال کلاسیکو بارسلونا تا چه اندازه محتاج نیمکت ذخیره های خود خواهد شد.

فراموش نکنید: رونالدو و مسی...

فراتز از تمامی مسائل تاکتیکی، طی این سال ها جدال مهمی میان کریس رونالدو و لیونل مسی در ال کلاسیکوها وجود داشته است. رونالدو همواره بازیکن خطرناکی در نوکمپ بوده است. او 9 گل از گل هایش در ال کلاسیکو را در این ورزشگاه به ثمر رسانده و باز هم می تواند خطرناک ظاهر شود. لیونل مسی با 22 گل زده در تعقیب رونالدو 28 گله است و قصد دارد این بار جدال آقای گلی را به او واگذار نکند.


تاريخ : شنبه 14 فروردين 1395 | 2:47 PM | نویسنده : کیانا |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 111 صفحه بعد
.: Weblog Themes By BlackSkin :.